loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از بازی
مصاحبه ونگر بعد از بازی

مصاحبه ونگر بعد از بازی

در مورد نتیجه 3-0 نیمه اول:
ما شانس هایی داشتیم.در 10 الی 15 دقیقه ی اول بازی ما تحت فشار بودیم و بعد از آن کنترل بازی را در دست گرفتیم.روی هم رفته ما میتوانستیم گلهای بیشتری را به ثمر برسانیم.ما میدانیم که در ضد حمله ها خطر ناک هستیم و به محض اینکه توپ را به دست بیاوریم آن را به خوبی در روی زمین به چرخش در می آوریم.ما در تمام بازی قادربودیم که در بین خطوط آن ها بازی کنیم و گل بزنیم.احساس میکنم زمانی که به اینجا آمدیم شگفت زده شدیم.
ما انتظار داششتیم که از ضربات شروع مجدد آن ها لطمه بخوریم و این دقیقا همان چیزی بود که در اولین کرنر بدست آمده اتفاق افتاد.به غیر از آن ما کنترل بازی را در دست داشتیم.
در مورد شروع مجدد های وولور همپتون:
بسیار سخت است که حدس بزنید چه اتفاقی افتتاده است. اما روی هم رفته ما 3 گل در مقابل تاتنهام به ثمر رساندیم و 4 گل به آلکما زده ایم و امروز هم 4 گل به ثمر رساندیم و این بدان معنی است که ما تا به این لحظه 36 گل در لیگ به ثمر رساندیم.این یک اتفاق نیست.این بدان معنیست که ما توانایی گل زدن را داریم و مطمئنا اگر ابتدا آنها گل میزدند شرایط سختی برای ما به وجود می آمد.
در مورد خط دفاعی:
ما سیستمی داریم که هر کسی در زمان حمله چه کاری را بر عهده دارد.شما نمیتوانید همه چیز را در فوتبال با هم داشته باشید.تصور میکنم که تعادل خوبی بین خط حمله و دفاع وجود دارد و این را میشود از گل هایی که میزنیم مشاهده کرد.
دلیل غیبت سانگ"
میخواستم به او استراحت بدهم.
در مورد حضور 90 دقیقه ای آرون رمسی در دومین حضور لیگ برتری خود:
گاهی اوقات مردم فراموش میکنند که او فقط 18 سال دارد ، من قصد دارم از او در این فصی 15 الی 20 بازی بگیرم.زمانی که شما به یک بازیکن جوان فرصت حضور دراین تعداد بازی را میدهید در واقع به او یک شانس داده اید.من قصد دارم از سیستم گردشی استفاده کنم.وقتی شما در هر 3 روز یک بازی دارید مجبورید که این کار را انجام دهید ..علا وه بر آن باور دارم که ما 20 بازیکن بسیار خوب در پست ها مختلف داریم و شما نباید فقط در مورد خوب بودن کیفیت آنها حرف بزنید بلکه باید از آن ها در زمین بازی بگیرید و در عین حال به آن ها شانسی داده باشید.او بسیار پیشرفت کرده است او یک موتور بسیار قوی دارد و تجربه ای بسیارخوب برای جوانی با 18 سال سن.

تمایل تیمی برای بردن:
کل تیم میخواهند که پیروز باشند. ما میخواهیم که ایمانمان را بالا ببریم، اما گمان میکنم که مهمترین چیز این است که ما برای یکدیگر تلاش میکنیم.ما بر روی بازی خودمان تمرکز میکنیم و سعی بر ارتقاع سطح بازی خودمان را داریم. بازی کردن در بالا ترین توازن و گروهی بودن.
دور ماندن زود هنگام از کورس در فصل قبل:
ما در فصل قبل بسیار زود از کورس قهرمانی دور ماندیم ...اما 2 فصل قبل ما به بردن جام بسیار نزدیک بودیم و مردم این قضیه را فراموش کرده اند.
ما به این دلیل فصل قبل را از دست دادیم که در 14 بازی اولیه فصل 5 بازی را باختیم، اما اکنون اوضاع فرق میکند و ما در جایگاه خوبی قرار داریم و ما بازی ها را به خوبی اداره میکنیم.بگزارید باورمان را حفظ کنیم و فروتنی داشته باشیم و از بازیمان لذت ببریم.
در مورد بازی منچستر و چلسی:
بازی بسیار جذابی خواهد بود، بله تساوی برای ما بهترین نتیجه خواهد بود، اما نکته ی مهم این است که بازی بسیار خوبی است.خیلی زود است که در مورد بازی قضاوت کنیم.
بگزارید امیدوار باشیم که بازی خوبی از آب در بیاید ...همیشه خوشایند است که شما پیروز باشید.
در مورد تیم ها مدعی:
من لیورپول را از این لیست خارج نمیکنم.همان مشکلی که ما در فصل قبل داشتیم ، اکثر تیم ها 2باخت هم نداشتند ولی اکنون بیشتر تیم ها 2 باخت دارند و فاصله با لیورپول زیاد نیست

 

مترجم : cesco

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۱۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰