loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال بدون سسك نيز آرسنال است ...
آرسنال بدون سسك نيز آرسنال است ...

آرسنال بدون سسك نيز آرسنال است ...

اين ها باورهاييست كه تمام رسانه و متاسفانه اغلب طرفداران آرسنال به آن يقين پيدا كرده اند و اگر بخواهم صادق باشم بايد بگويم كه دليل اين واكنش ها را نميفهمم . سسك بدون هيچ سوالي يك بازيكن تراز اول و به نوعي بهترين هافبك بازي ساز حال جهان است اما آيا زماني كه او در آرسنال سپري كرده آنقدر شگفت انگيز بوده كه بخواهيم او را با بازيكناني مانند برگكمپ ، ويرا ، آنري و پيرس مقايسه كنيم ؟ آيا از او نيز به عنوان يك كاپيتان بزرگ همانند آدامز ، مك لينتوك و سمسون يادآوري خواهد شد ؟

جواب كوتاه به طور طبيعي نه است . اما اين از ارزش هاي سسك نميكاهد زيرا او تيم و بازيكنان قدرتمندي كه بازيكنان نام برده در كنار خودشان داشتند را در كنار خود ندارد و مجبور است كه اكثر وظائف را خودش به تنهايي انجام دهد ، كاري كه در ليگ انگلستان به مانند معجزه است . اما مشكل اينجاست كه ما او را محور بي شك و ترديد تيم قرار داده ايم و خودمان نيز باور كرده ايم كه او بهترين است و بدون فرانسس آرسنال هيچ حرفي براي گفتن ندارد .

اما او بهترين بازيكني نيست كه افتخار به تن كردن پيراهن آرسنال را داشته است ، اگر او باشگاه را ترك كند بعد از رفتنش خواهيم ديد ، همانطور كه بعد از رفتن تيري ديديم كه هيچ بازيكني در دنيا به بزرگي آرسنال نيست .

به شخصه اميدوارم سسك يك سال ديگر در آرسنال بماند ، آخرين فرصت را بدهد تا فرصت بدست آوردن جام با آرسنال را داشته باشد . نقل قول ما در آينده از سسك چيست " بازيكني بزرگ ، كاپيتان تيمي خوب اما بدون جام " و تمام ! حقيقتي تلخ و تاسف بار . اما بازيكنان بزرگ ميتوانند به فصل ها و تيم هاي بزرگي كه در آنها حضور داشته اند نيز ببالند و اين چيزيست كه سسك در آرسنال به آن رسيده است . او تيم شكست ناپذيران را از دست داد و از آن موقع به بعد نيز آرسنال نتوانست يك فصل را براي عنوان درست و كامل مبارزه كند .

پولي كه از فروشش به چنگ باشگاه ميوفتد ممكن است بيشتر از حضور خودش مفيد باشد . 40-50 ميليون پاند مبلغيست كه به راحتي قابل پيش بينيست . با اين بودجه فشار براي خريد بيشتر ميشود و اگر ونگر دو الي سه خريد موفق 20 ميليوني انجام دهد و يك گلر بين المللي را نيز به جمع توپچي ها اضافه كند ديگر جاي ترسي براي فصل بعد باقي نميماند .

اما نميتوان به راحتي اين امر را عنوان كرد و از تاثير او بر آرسنال چشم پوشي كرد ، درست است كه به عنوان يك بازيكن كامل و يك هافبك تمام عيار آرسنال او را از دست خواهد داد اما به شخصه اطمينان دارم كه حتي سسك نيز جايگزين دارد ...

با آرزوي بهترين موفقيت ها براي سسك، چه در آرسنال چه در بارسلونا !!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : onlinegooner
بازدید: ۱,۰۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰