loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر بایرن
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر بایرن

مصاحبه ونگر پس از شکست برابر بایرن

 
در مورد بازی...
 
بازی عجیبی بود چون در نیمه نخست احساس کردم خیلی خوب بازی کردیم و درست پیش از پایان نیمه شانس‎های خوبی برای گلزنی داشتیم. در نیمه دوم – چند ضربه خوردیم – کوشلنی مصدوم شد و طی 3 دقیقه هم دو گل خوردیم. روی گل دوم واقعا به ما آسیب زده شد چون کرنر برای ما بود – پنج بازیکن ما برای کرنر جلو کشیده بودند و وقتی آنها ضربه دروازه را زدند دو توپ داخل زمین بود. به اصلی‎ترین مشکل پس از گل سوم برخوردیم چون سازماندهی‎مان را از دست دادیم و از نظر ذهنی بی میل شدیم. 25 دقیقه پایانی بازی یک کابوس بود چون به نظر می‎رسید هیچ کاری نمی‎توانیم انجام دهیم.
 
در مورد اینکه چرا بیرون رفتن کوشلنی تا این اندازه تاثیرگذار بود...
 
اگر از من بپرسید که آیا دوست داشتم کوشلنی را داخل زمین نگه دارم، خواهم گفت بله. سخت است که تاثیر بیرون رفتن او را محاسبه کنید. باید با این نتیجه کنار بیاییم. مهم نیست پس از این نتیجه چه بگوییم چون نتیجه زیان باری برای ما خواهد بود. باخت بدی را تجربه کردیم.
 
در مورد اینکه چرا بازیکنان در بازی‎ای به این مهمی از نظر ذهنی بی میل شدند...
 
به نظرم دشوار است که دو گل پشت سر هم در دقایق 53 و 56 را هضم کنید. باید این گل‎ها را آنالیز کنیم ولی از بیرون که به نظر می‎رسید بازیکنان بی میل شده بودند. سازماندهی‎مان را از دست دادیم و دفاع وسط‎مان هم مصدوم شد – پس از گل سوم با مشکل سازماندهی و ذهنی مواجه شدیم ولی پیش از آن بازی را خیلی خوب کنترل کرده بودیم.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰