loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسن ونگر تا چهار سال دیگر
آرسن ونگر تا چهار سال دیگر

آرسن ونگر تا چهار سال دیگر


آرسن ونگر دوست دارد حداقل چهارسال دیگر در آرسنال بماند. این مربی فرانسوی که تابستان قراردادش با باشگاه به اتمام میرسد در ماه مارس یا آوریل تصمیم خود برابر تمدید قرارداد با آرسنال را میگیرد. ونگر با اشاره به بازی برابر مونیخ و شکست سنگین در آلمان خاطر نشان کرد این پایان راه مربیگری او نخواهد بود حتی اگر در فصل آینده مربی آرسنال نباشد. آرسن ونگر از 1996 مربی توپچی های لندن شده است که در حال حاضر با سابقه ترین مربی در لیگ برتر به شمار میآید.

وقتی از ونگر در مورد آینده اش صحبت شد و او را با فرگوسن مقایسه کردند، ونگر گفت: فرگوسن علاقمندی های دیگری در زندگی خود داشت و روزی که از منچستر رفت(2013) چهارسال از سن الان من بیشتر داشت. او در 71 سالگی بازنشست شد و من الان 67 سال دارم.شاید کمتر از 71 سال بمانم شاید هم بیشتر ... قرار نیست چیزی را از فرگوسن بگیرم ( به رقابت زمانی با او فکر نمیکنم ) او هم اکنون در دسترس نیست اما به اندازه کافی کار کرده بود اما من هنوز به آنجا نرسیدم.

در مورد آینده هم باید بگویم همیشه دوست داشتم مربی آرسنال باشم و بمانم. الان چیزی که مهم است بازی بعدی تیم آرسنال است. بازی را در آلمان بدباختیم و به دنبال جبرانیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : SkySports
بازدید: ۳,۰۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰