loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با ساتون یونایتد
ادامه کنفرانس خبری بازی با ساتون یونایتد

ادامه کنفرانس خبری بازی با ساتون یونایتد

 
در مورد اینکه آیا از خواندن یا شنیدن بعضی چیزها عصبانی می‎شوید یا خیر...
 
نه، چون به این چیزها عادت کرده‎ام. من برای 20 سال است که اینجا هستم و فکر می‌کنم مهم است که در زندگی هر کاری را که فکر می‎کنید درست است انجام دهید. در هر صورت شما قضاوت خواهید شد – من در یک شغل عمومی هستم و باید با این موضوع کنار بیایم. باید با ارزش‏‎های مد نظر خودم و دیدی که به شغلم دارم رفتار کنم و این را بپذیرم که همه می‎توانند در مورد کار من نظر بدهند.
 
در مورد اینکه آیا گفته بودید که آینده‎تان را در ماه مارچ یا آوریل مشخص خواهید کرد...
 
بله.
 
در مورد آینده‎تان...
 
در حال حاضر اولویت ‎های دیگری داریم. بارها گفته‎ام که آینده شخصِ من مهم نیست. چیزی که اهمیت دارد باشگاه فوتبال آرسنال، آینده تیم و دستاوردهایی است که می‎توانیم در پایان فصل داشته باشیم.
 
در مورد اینکه آیا تا کنون پیش خودتان فکر کرده‎اید که دیگر کافی است...
 
نه، فارغ از اینکه چه چیزی رخ دهد، من فصل آینده را مربیگری خواهم کرد، یا در اینجا، یا در جایی دیگر – این را مطمئن باشید. در شبی مانند باخت به بایرن، مسلم است که من از باختن متنفرم. من می‎خواهم برای این باشگاه عالی کار کنم و مسئولیت بزرگی را احساس می‎کنم. شما برای 20 سال در جایی نمی‎مانید که پس از باختی از آنجا بروید.
 
پذیرش چنین شکستی دشوار است ولی من توانایی و تجربه لازم برای پاسخ دادن به آن را دارم. می‎خواهم اضافه کنم که ما مقابل یک بایرن خوب بازی کردیم که اخیرا برنده این جام هم شده است و 11 بازیکن سطح بالا در زمین دارد. گاهی باید به حریف‎تان اعتبار بدهید. مهم است که مسائل را ببینید – آنها بازیکنان سطح بالایی هستند.
 
در مورد اینکه آیا گمانه‎زنی در مورد آینده شما برای باشگاه مضر است...
 
فکر می‎کنم باید روی موضوعات اصلی تمرکز کنیم. موضوع اصلی روشی است که ما فوتبال بازی می‎کنیم و نه آینده من. اولویت این است که چطور به این باخت واکنش نشان دهیم و چطور بتوانیم کنار هم بازی کنیم. این یعنی حرفه‎ای عمل کردن. همیشه مهم است که در زندگی دنبال بهانه‎های اشتباه نباشید و روی اهمیت موضوع، تاثیری که می‎توانید داشته باشید و کاری که دارید تمرکز کنید.
 
در مورد احساس هواداران...
 
وقتی برای مدتی طولانی در جایی هستید، این احساس را همیشه درک می‎کنید و از باخت‎ها ناامید می‎شوید. حتی اگر من بروم، آرسنال تک تک بازی‎های آینده را برنده نخواهد شد – باید این را بپذیرید و البته که باختن به شما آسیب می‎زند.
 
فکر می‎کنم چیزی که اهمیت دارد این است که باشگاه برای آینده تصمیم درستی بگیرد. من برای 20 سال اینجا کار نکرده‎ام که در آخر نسبت به باشگاه بی تفاوت باشم، چون فرصت‎های زیادی داشتم که به باشگاه‎های دیگری بروم – من به این باشگاه و به آینده‎اش اهمیت می‎دهم. همیشه مهم است که باشگاه وضعیت خوبی داشته باشد.
 
در مورد اینکه جایی از کار اشتباه پیش رفت...
 
تا زمانی که برنده نشوید، مطمئنا جایی از کار ایراد دارد و باید این را بپذیرید چون همیشه می‎خواهید که به سطحی بالاتر بروید. از طرفی، در 20 سال گذشته فقط 3 باشگاه توانسته‎اند هر فصل در لیگ قهرمانان باشند – آرسنال، بایرن و رئال مادرید، همین. این یعنی اینکه حداقل اگر همه چیز عالی نیست، همه چیز اشتباه هم نیست.
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۲۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰