loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین نفری که ابراز علاقه کرد
اولین نفری که ابراز علاقه کرد

اولین نفری که ابراز علاقه کرد

سرمربی موناکو بازی برابر منچسترسیتی را سخت توصیف کرد. او به احتمال حضورش در لیگ جزیره واکنش نشان داد.

به نقل از میرر، موناکو در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریف سرسختی پیش رو دارد و باید در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی برود.

لئوناردو یاردیم در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: بدون شک بازی سختی داریم. بازی کردن برابر تیمی که پپ گواردیولا را روی نیمکت خود دارد سخت است ولی ما هم آماده هستیم و امیدواریم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

یاردیم از گزینه‌های جانشینی آرسن ونگر در آرسنال است و خبرهای زیادی درباره توافق این مربی با توپچی‌ها به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد خود یاردیم هم بسیار دوست دارد هدایت آرسنال را برعهده بگیرد. او در این‌باره هم اظهار کرد: همه مربیان دنیا دوست دارند در تیم بزرگی مربیگری کنند. لیگ برتر انگلیس یکی از بهترین و قوی‌ترین لیگ‌های جهان و اروپاست. طبیعی است که من هم دوست داشته باشم در این لیگ مربیگری کنم.

او ادامه‌ داد: می‌دانم چند باشگاه به جذب من علاقه دارند اما باید بگویم با موناکو قرارداد دارم و از حضور در این تیم خوشحال هستم. تا سال ۲۰۲۱ با موناکو قرارداد دارم ولی باید بگویم به لیگ جزیره علاقه دارم. به احتمال خیلی زیاد روزی در این لیگ مربیگری می‌کنم.

موناکو در فصل جاری لیگ فرانسه هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و با اختلاف سه امتیازی نسبت به پاری سن ژرمن پرستاره، در صدر قرار دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : ایسنا
بازدید: ۲,۲۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰