loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر لیورپول
مصاحبه ونگر پس از شکست برابر لیورپول

مصاحبه ونگر پس از شکست برابر لیورپول

 
در مورد شکست نا امید کننده...
 
مسلما به شدت نا امید شده‌ایم. تفاوت زیادی بین نیمه نخست و نیمه دوم وجود داشت. ما این بازی را بنا به دلایل زیادی باختیم و یکی از دلایل آنها ضربه روانی ناشی از گل لیورپول درست پیش از پایان نیمه نخست بود. دلیل دوم این بود که نتوانستیم سطح بازی‌مان را حفظ کنیم چون همه بازیکنان آماده‌سازی یکسانی نداشتند. شاید کمی کمبود تجربه هم داشتیم ولی اگر خوب به گل‌ها نگاه کنید، فکر نمی‌کنم لزوما بازیکنان کم تجربه روی گل خوردن مقصر بوده باشند.
 
در مورد اینکه چرا به هلدینگ و چمبرز همزمان بازی دادید...
 
اگر خوب به گل‌هایی که خوردیم نگاه کنید، لزوما مدافعان ما باعث گل خوردن نشدند.
 
در مورد نیازهای بدنی...
 
می‌توانستید ببینید که از نظر بدنی کم آوردیم. تفاوت زیادی بین نیمه‌ها وجود داشت ولی احساس کردم از نظر ذهنی به کارمان ادامه دادیم و از این نظر مشکلی نداشتیم ولی گل نخست آنها شوک بزرگی به ما بود چون انتظار گل خوردن در نیمه نخست را نداشتیم و نتوانستیم پس از آن به خودمان بیاییم.
 
در مورد اینکه باید برای بازی نخست آماده می‌بودید...
 
بله من با شما موافق هستم ولی ما احمق نیستیم. بازیکنانی که در اختیار داشتیم را به خوبی آماده کردیم ولی باید این را در نظر بگیرید که کمی بدشانس هم بودیم. مرتساکر و گابریل را در پیش فصل از دست دادیم و کوشلنی هم آماده نیست. گاهی باید بپذیرید که نمی‌توانید همه چیز را کنترل کنید حتی اگر سعی کنید تا جای ممکن باهوش باشید.
 
در مورد اینکه چقدر زمان می‌برد تا همه بازیکنان آماده شوند...
 
نمی‌دانم. باید برای هفته آینده آماده باشیم چون با لستر بازی داریم ولی باید ابتدا ببینیم که با بازیکنانی که در اختیار داریم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و چه بازیکنانی امروز مصدوم شده‌اند. آیا می‌توانند برای هفته آینده آماده شوند؟ نمی‌دانم.
 
در مورد مشکلات جسمانی آرسنال در مقایسه با سایر تیم‌ها...
 
چون بازیکنان زیادی داشتیم که تا مراحل پایانی یورو پیش رفتند - رمزی، کوشلنی، اوزیل، ژیرو - حداقل تا نیمه نهایی رفتند. چهار بازیکن داشتیم که تا آخرین مرحله مسابقات پیش رفته بودند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۵/۲۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴,۶۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰