loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر مونیخ
مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر مونیخ

مصاحبه ونگر بعد از شکست برابر مونیخ


آرسنال با تکرار نتیجه 5-1 و شکست دوباره برابر بایرن مونیخ از راهیابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا جا ماند. ونگر در مورد این بازی و اتفاقاتش معتقد است اگر کوشیلنی اخراج نمیشد چنین نتیجه ای به دست نمیآمد.

درباره شکست ...
ما بازی را با روحیه بالا و عملکردی درخشان آغاز کردیم یعنی همان چیزی که لازم داشتیم امـــــا داستان به شکل بدی پایان یافت. نظر شخصی من این است که ما توانستیم از پس بایرن مونیخ بر بیاییم و آنها را زیر فشار بگذاریم ، امشب کاملا بد شانس بودیم و این بدشانسی ها از پنالتی 100% که روی والکات انجام شد و گرفته نشد، آغاز شد.
من آن صحنه را از تلویزیون دیدم! داور بازی را نابود کرد. داور با تمام توانش برای مونیخ سوت زد. در صورتی که پنالتی که برای مونیخ گرفته شد حتی پنالتی نبود و "لوا" در آفساید بود. داور یک کارت قرمز هم به بازیکنان ما داد و کلا آرسنال را از بازی محو کرد. در مجموع باید بگویم بایرن مونیخ بازی خوبی ارائه کرد اما باید از داور و تصمیمات او هم تشکر کنند ، داور کمک زیادی به این پیروزی و صعود کرده است.


چه حسی دارید ...
خیلی عصبانی هستم و ناامید شده ام.ما در دوران سختی هستیم و این بازی با این نتیجه ضربه سنگینی به ما میزند. این حس یک رسوایی است و غیر قابل توصیف است. ببینید که واقعا چه رخ داده است. یک پنالتی و یک اخراج در صورتی که کارت زرد را قبلا نشان داده بود و نیازی به کارت قرمز نبود. بعد از بازی هم که انتقادها به سوی من روانه میشوند که البته روی نظر من اثری ندارند. ما باید با این شرایط و اتفاقات کنار بیاییم.

بازیکنان شما را به پایین کشیدند...
نه! به نظرم داور همه ما را پایین کشید

نبود یک لیدر در غیاب کاپیتان کوشیلنی ...
سخت است که چهار گل عقب باشید و نگران خط دفاع هم باشید و 10 نفره هم شده باشید. اگر حمله کنید ضدحمله ها شما را نابود میکند و اگر حمله نکنید مردم خواهند گفت: چرا برای گلزنی تلاش نکردید ؟!
این راهکاری دشوار است یا بهتر بگویم عملا غیر ممکن است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۸۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰