loading
در حال بررسی درخواست شما
باید از هواداران عذرخواهی کنیم
باید از هواداران عذرخواهی کنیم

باید از هواداران عذرخواهی کنیم


دفاع راست اسپانیایی آرسنال، هکتور بلرین بعد از نتیجه ضعیف و هولناک آرسنال در لیگ قهرمانان از همه هواداران آرسنال عذرخواهی کرد.
آرسنال در این بازی یک نیمه فوق العاده بازی کرد اما در نیمه دوم ورق برگشت و همه چیز بهم ریخت و در نهایت آرسنال بازی را 5-1 باخت.


شب مجازات...
در مورد نتیجه واقعا آزرده خاطر شدیم. تیم ما نیمه اول را فوق العاده بازی کرد.ما بی خیال بازی نبودیم هرچند که میدانستیم کار دشواری در پیش است. از همان دقیقه اول برای پیروزی و سعود بازی کردیم و به خوبی راه را ادامه دادیم. بعد از پنالتی همه چیز به سراشیبی افتاد بعد از پنالتی همه چیز سخت تر و دور از دسترس تر به نظر میرسید. الان تنها کاری که از ما ساخته است تمرکز به روی بازی بعدی است و گرفتن درس عبرت از این بازی سخت در لیگ قهرمان.
ما در منتظر بازی بعدی خود هستیم، ما در رقابت های دیگر هم حضور داریم.


پنج گل خورده در بازی امشب ...
واقعا سخت بود. ما باید در 30 دقیقه 6 گل به ثمر میرساندیم اگر میخواستیم که بازگردیم. برای همه ما حتی فکر کردن به آن هم سخت بود. هم باید سعی میکردیم گل بزنیم و هم باید مراقب دروازه خودمان میبودیم.تصمیمات داوری هم این بازی را سخت تر کرد که البته نمیخواهم وارد مسائل داوری شوم. در نیمه اول همه چیز درست پیش رفت اما در نیمه دوم ناگهان همه چیز بهم ریخت و ما فقط باید درس عبرت بگیریم و از این اتفاق چیزهایی یاد بگیریم.


رختکن چطور بود ...
از اینکه میدیدم هواداران سریع شروع به ترک استادیوم کردند واقعا ناراحت شدم، ما برای آنها بازی میکنیم و میخواهیم آنها را خوشحال و راضی کنیم. قلب ما میشکند وقتی میبینیم هواداران استادیوم را زود ترک میکنند. ما باید سعی کنیم در هربازی همانند نیمه اول این بازی بدرخشیم.ما از هواداران عذرخواهی میکنیم....


پنالتی ، اخراج ...
فکر نمیکنم بخوب باشد که در این صحبت ها وارد شوم. داوران کار خود را میکنند و ما هم کار خودمان را میکنیم. بازی را طوری شروع کردیم که همه منتظر پیروزی ما بودند. بعد از پالتی و اخراج همه چیز به سراشیبی افتاد و بازی از دست ما خارج شد. بعد از گل اول آنقدر باید گل میزدیم که حتی فکر کردن به آن هم دشوار بود.


چطور در لیگ قهرمانان بهتر شویم...
ما نشان دادیم که میتوانیم بازی خوبی ارائه دهیم. ما فقط باید با شرایط سریع سازگار شویم. باید هر بازی همانطور بازی کنیم که در نیمه نخست بازی کردیم به این شکل است که میتوانیم نتایج درخشانی به جای بگذاریم.


ونگر زیر فشار است ...
همه ما پشت مربی هستیم. او باید کار تیمی را مشخص کند و در مورد آن تصمیم بگیرد.زمان هایی هست که تجربه شما کم است و در سطح بالایی درگیر هستید. باید امشب را فراموش کنیم و به روی بازی بعدی خودمان تمرکز کنیم تا فصل را بخوبی به پایان ببریم.



ونگر، فصل بعد در آرسنال ...
آره ! حتما ! دوست دارم که در آرسنال بماند ، او به من فرصت رشد در آرسنال را داده است. ونگر نقش بزرگی در بازیکنی که هستم، دارد. ما همه پشت ونگر هستیم و دوست داریم در آرسنال بماند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰