loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از صعود به نیمه نهایی
مصاحبه ونگر بعد از صعود به نیمه نهایی

مصاحبه ونگر بعد از صعود به نیمه نهایی


آرسن ونگر با گرفتن نتیجه 5-0 برابر لینکولن به نیمه نهایی جام حذفی رفت تا شاید باری دیگر بتواند این کهن جام را تصرف کند.


رفتن به نیمه نهایی...
کمی عصبی بودیم. وقتی نتایج خوبی نمیگیرید اعتماد به نفس خود را از دست میدهید و این اتفاقی بود که برای ما افتاد. بعد از بازی با بایرن مونیخ ، ما به شدت و نا عادلانه مورد انتقاد قرار گرفتیم. ما در برابر مونیخ بازی برجسته ای انجام دادیم!!!! بازی با اشتباهات بازیکنان و ناداوری ها نابود شد، باید طوری دیگر به شرایط نگاه میکردیم و باید با نگاهی باز تر به سراغ بازی بعدی میرفتیم. در مجموع ما باید امروز پاسخگو میبودیم که بودیم. من بازی مونیخ را تا امروز سه بار تماشا کردم، داور بازی ما را نابود کرد.


ترکیب قدرتمند امروز...
اصلا نمیخواستم قمار کنم. میدانستم پیروزی در این بازی بسیار مهم و حیاتی است. من دیدم که همین تیم در برابر مونیخ عالی بازی کرد و میخواستم با بازی امروز اعتماد به نفس آنها بازگردد. تثریبا با همان ترکیب بازی با بایرن بازی کردیم چون ممکن بود اعتماد به نفس بازیکنان با شرایطی که بعد از بازی بایرن پیش آمد کاملا از دست برود.

در مورد بازی مونیخ صحبت کردید...؟!
بله

نتیجه ...؟!
دوست دارم بازی را با شما (خبرنگاران) ببینم. ببینیم که بازیکنان اجازه ندادن بازی از دست برود، آنها تمام تلاش خود را برای خود، باشگاه و تیم انجام دادند. تا زمانی که 11 به 11 بازی میگردیم بازی فوق العاده ای ارائه دادیم.

از زدن 5 گل راضی هستید ...
ما دو بازی پنج گله و سخت داشتیم. بازی اول برابر مونیخ بود و قبول دارم در نیمه دوم کاملا سکته زدیم. آنها فوق العاده با کیفیت هستند و ما 10 نفره شدیم و یک پنالتی هم داده بودیم. باید با یک بازیکن کمتر 4 گل به تیمی با کیفیت میزدیم! اسم این دیگر فوتبال نیست.

الان راضی هستید ....
من همیشه به بازی بعدی فکر میکنم و البته راضی و خوشحالم که امروز برنده از زمین خارج شدیم. اما یادمان نمیرود که بازی آینده همیشه مهمترین بازی ما خواهد بود. در برابر وستبرم بازی میکنیم و بعد هم بازی های ملی ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰