loading
در حال بررسی درخواست شما
این چهار ستاره خواهند درخشید
این چهار ستاره خواهند درخشید

این چهار ستاره خواهند درخشید

تنها یک روز به آغاز رقابت های تیم بانوان آرسنال در فصل جدید مانده و لسا ترکیب تیمش را آماده کرده است.

در حالی که پدرو مارتینز لسا سرمربی تیم آرسنال 4 بازیکن به ترکیب تیم خود اضافه کرده است، سه بازیکن کهنه کار تیم یعنی اما برن، راشل یانکی و کلی اسمیت فصل آینده در تیم آرسنال حضور نخواهند داشت.

اما لسا خوشبین است که این 4 بازیکن با قابلیت هایی که دارند برای ترکیب فصل آینده تیم آرسنال کافی هستند.

 

لسا گفت: " باید بگویم که کیم لیتل الی الخصوص همانند بازیکنانی است که به خانه ی خودش بازگشته است. او متعلق به این باشگاه است و من واقع نمیتوانم باشگاه آرسنال را بدون او و او را بدون آرسنال درک کنم."

"  او واقعا در تمرینات و از نظر ذهنیت خارق العاده عمل میکند و حرفا ایست و الگویی برای جوانان است."

 

". هیتر اوریلی نیز از نظر ارزش و حرفه ای بودن مشابه ای از کیم لیتل است و همچنین به تیم در زمین انرژی زیادی میدهد او همیشه به تیم چیزهای زیادی میبخشد و شما هیچوقت نمیتوانید نکته منفی از عملکرد او پیدا کنید

 

اگرچه کیم لیتل و هیتر اوریلی در بین خریدهای امسال از سطح بالایی برخوردارند اما لسا ایمان دارد که بث مید و آنا مورهاوس میتوانند ارزش های خود را جمع به اثبات برسانند

 

 

"ما فکر میکنیم آنا همانند یک الماس آماده ی تراش است. او هیچوقت توسط کارشناسان انگلیسی دنبال نشده بود اما ما او را پیدا کردیم."

واقعا اعتقاد داریم که او می تواند به همراه ساری ون ونندال بخشی از آینده ی باشگاه ما باشد. او یک ورزشکار فوق العاده ، یک حرفه ای خارق العاده است و کیفیت بالایی دارد. . ما ازینکه با او قرارداد امضا کردیم بسیار به خود میبالیم."

 

"فکر میکنیم بث مید هم یکی دیگر از آن الماس هاست. اما از آنهایی نیست که نیاز به تراش داشته باشد. زیرا او بهترین است.  بهترین بازیکن است . او مصدوم بوده اما اکنون از مصدومیت برگشته و فقط نیاز دارد تا کمی تیز تر باشد. تا بهترین عملکردش را نشان دهد. در مقابل دروازه او میتواند باور نکردنی باشد.

 

.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰