loading
در حال بررسی درخواست شما
تابستان زمان بازسازی است
تابستان زمان بازسازی است

تابستان زمان بازسازی است

 
بنجامین مندی
آرسنال در تابستان براي شكار بنجامين مندي مدافع چپ با استعداد كه از پديده هاي مدّنظر ونگر است اقدام خواهد كرد .
مدافع موناكو در اين فصل در ليگ داخلي و اروپا عالي بوده و خريد خوبي براي آرسنال خواهد بود. اگر اين خريد اتفاق بيفتد يحتمل گيبس از آرسنال جدا خواهد شد.


فابینیو
آرسنال همچنين فابينيو هم تيمي مندي را زير نظر دارد.
فابينيو كه با درخشش در ليگ قهرمانان در بازي مقابل منچستر سيتي توانستند به مرحله بعد صعود كنند همچنين نمايش خوبي مقابل آرسنال در امارات داشت .اين برزيلي ٢٣ ساله در خط مياني و همچنين در سمت راست ميتواند بازي كند.


ادریسا گوییه
ونگر در فوريه اعتراف كرد كه دو بار فرصت جذب انگولو كانته را از دست داده اما در نظر دارد كه آستين بالا بزند....ظاهراً گزارش ها حاكي از اينست كه آرسناليها در تابستان براي جذب ستاره اورتون ايدريسا گوييه اقدام خواهند كرد تا از دست دادن كانته را جبران كنند.
ملي پوش سنگالي تافي ها از استون ويلا به اورتون آمده و اگر به آرسنال بيايد قدرت خط مياني آرسنال از لحاظ فيزيكي بيشتر خواهد شد.


آندره آ بلوتی
اگر آرسنال در نقل و انتقالات تابستان الكسيس را از دست دهد  توپچي ها منتظر نميمانند تا يك مهاجم كلاس بالا به امارات بيايد آنها از هم اكنون به شدت يك نام را دنبال ميكنن كه آندريا بلوتي است كه در سري آ با تيم تورينو درخشش خوبي دارد .
اين باشگاه در ژانويه اعلام كرد كه يك پيشنهاد ٥٦ ميليون یورویی براي بلوتي را رد كرده و بند آزادسازي اين بازيكن ٨٧ ميليون یورو است .


الکساندر لاکازت
لاكازته بار ديگر در ليست برترين هاي ليگ فرانسه قرار دارد و اين مهاجم به چند باشگاه مطرح اروپايي لينك شده است .
ليون تأييد كرد كه توپچي ها در تابستان گذشته پيشنهادي براي لاكازته داده اند اما تيم فرانسوي رد كرده است .آرسنال براي جذب اين ستاره ي فرانسوي بايد با اتلتيكو مادريد رقابت كند .

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Metro.co.uk
بازدید: ۱,۷۷۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰