loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر و فرصت نقل و انتقالات
ونگر و فرصت نقل و انتقالات

ونگر و فرصت نقل و انتقالات

آرسن ونگر معتقد است عدم قطعیت در خصوص آینده او و آرسنال نباید بر روی تیم کنونی و نیروهای بالاقوه‌ای که قرار است به تیم اضافه شود تاثیر گذارد چرا که تردید همواره یر برنامه‌های او احاطه دارد.

 

مرد 67 ساله همچنان می‌تواند به عنوان یکی از حامیان معترض به سلطنت او، در اطراف استادیوم امیراتس قدم بزند زمانی که قرارداد او در تابستان به اتمام می‌رسد.

 

ونگر که 20 مین سالگرد مدیریت خود بر توپچی‌ها را در اکتبر سال گذشته جشن گرفت، به صورت فزاینده‌ای طرفداران خود را در چند ماه اخیر از دست داده است خصوصا پس از 6 شکست در 9 بازی اخیر خود.

 

این شکست‌ها شامل باخت 10 بر 2 در دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان نیز می‌باشد ضمن اینکه دو برد از سه برد خود را مقابل تیم‌های غیر حرفه‌ای در FA Cup کسب کرده است.

 

ونگر هیچ گاه خارج از 4 تیم برتر در لیگ نبوده است اما امسال و در این لحظه در جایگاه ششم قرار دارد و با معترضانی در بازی آینده تیم مقابل منچستر سیتی روبه رو است.

 

او بعد از باخت 3-1  خود مقابل وست بروم اظهار نمود که تصمیم خود را برای ماندن یا رفتن گرفته است. لیکن او گفته است که باید مقدمات تیم برای لیگ آینده را آماده کند چنانکه او قرار است در تیم بماند.

 

از او پرسیده شد که آیا در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده است. و او جواب داد: بله قطعا.

 

او می‌گوید: «اما دوباره می‌گویم. قبلا هم گفته‌ام. چه بخواهم 2 ماه یا 10 سال بمانم من برنامه‌ریزی خود را دقیقا مشابه انجام می‌دهد.»

 

اگر آرسنال فصل را خارج از 4 تیم برتر که به لیگ قهرمانان می‌روند تمام کند، لازم است ترکیب و تیم خود را به صورت جدی و کامل از نو بسازد.

 

اما اگر یک باشگاه بخواهد از ازدست رفتن اهداف کلیدی خود جلوگیری کنه برنامه‌ریزی‌های آینده بسیار مهم و حیاتی است و ونگر اصرار دارد که بازیکنان برتر خود را جدای از اینکه سرمربی آینده چه کسی است برای ماندن در آرسنال ترغیب و قانع کند.

 

وقتی در خصوص اینکه اهداف نقل و انتقالاتش را از باشگاه درخواست کرده است جواب داد «بله قطعا».

 

او می‌گوید: «ما همیشه صادق هستیم و شما نیزوقتی با مردم صحبت می‌کنید صادق هستید. آرسنال امروزه یک برند جهانی است و مورد تمجید و احترام در سرتاسر دنیا است. نام آرسنال از نام من بزرگتر و آمدن به آرسنال پر اهمیت تر است. شما به طرف آرسن ونگر نخواهید آمد بلکه به آرسنال خواهید آمد. اما در یک لحظه قرار داریم و نه در فرآیند انتقال. ما تحلیل می‌کنیم که چه کارهایی برای محکم کردن و تقویت آرسنال باید انجام دهیم اما الان هیچ مذاکره‌ای جهت قرارداد بستن با هیچ بازیکنی در دست انجام نیست.»

 

ونگر همچنین احساس می کند که بازیکنان فعلی خود نباید با استفاده از عدم اطمینان در مورد آینده اش به عنوان یک "بهانه آسان" برای خروج از باشگاه نگاه کنند.

 

او به اسکای اسپورتس می‌گوید: «این یک بهانه آسان می‌باشد و من می‌توانم قراردادی امضا نکنم اما من در پایان فصل قرار دارم و همچنان کار خود را انجام می‌دهم. برای ما اینکه من ۳ سال بمانم یا ۱۰ سال بمانم من دقیقا تعهدی یکسان خواهم داشت و به یک میزان انگیزه و میل به برد بازی بعد را خواهم داشت. من معتقدم ما وقتی در یک جایگاهی قرار می‌گیریم نباید دنبال یک بهانه آسان بگردیم. وظیفه ما انجام دادن مسئولیت خود می‌باشد. آیا شما می‌توانید مخالف این رفتار کنید؟»

 

او همچنین بازیکنان خود را «مرد باش (be men)» خطاب میکند وبیش ازاینکه نگران خروج آنها از تیم باشد، نگران عملکرد آنها در میدان مسابقه است.

 

او می‌گوید: «این شرایط پایدار نمی‌ماند و من معتقدم که در این لحظه ما باید روی این تمرکز کنیم که چه چیزی ضروری و اساسی است.»

«دلبستگی و تعلق من به این باشگاه همان است که باید باشد و من هیچ راه فراری را برای کم کردن مسئولیت‌های خود نمی‌بینم چون ممکن است درآینده من اینجا نباشم. ما باید مرد باشیم و بر روی آنچه اهمیت دارد و آنچه وظیفه‌مان است تمرکز کنیم.»

«اگر بدترین اتهامی که شما می‌توانیم به من بزنید این است که در این 20 سال باعث بی‌ثباتی باشگاه شده‌ام (به خاطر عدم قطعیت در قرارداد)... من فکر می‌کنم چیزی که برای باشگاه ساخته‌ام ثبات باشگاه بوده‌است.»

 

در همین حال یکی از باشگاه‌های برجسته هواداری آرسنال در تماس با ونگر از او خواسته‌اند که باشگاه را ترک نماید چراکه اکثر افراد باشگاه هواداری معتقدند دیگر فرد درست برای باشگاه ونگر نمی‌باشد.

 

برای 1000 نفر از افراد باشگاه هواداری AST پرسش‌نامه‌ای ارسال شده‌ است که شامل این سوال می‌شود: (آیا از اینکه آرسن ونگر یک قرارداد جدید امضا کند و سرمربی تیم بماند حمایت می‌کنید؟) فقط 15 درصد جواب مثبت داده‌اند و بقیه جواب منفی داده‌اند.

 

وقتی از آنها پرسیده شده (آیا راهی که هیئت مدیره آرسنال برای پرداختن به قرارداد آرسن ونگر در پیش گرفتند در راستای منافع باشگاه است؟) 86 درصد جواب نه دادند.

 

باید دید معترضان در بازی روز یکشنبه چه رفتاری انجام خواهند داد اما ونگر امیدوار است حداقل مشکلات مربوط به زمین بازی را با برد در مقابل حریف در بازی لیگ برتر حل کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۱۳
به قلم hoseyn
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : teamtalk.com
بازدید: ۱,۲۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰