loading
در حال بررسی درخواست شما
رقیبی برای استن و علیشیر پیدا شد
رقیبی برای استن و علیشیر پیدا شد

رقیبی برای استن و علیشیر پیدا شد


بر اساس اخباری که امروز پیرامون وضعیت سهام بانو نینا منتشر شد،میلیاردری از کشور نیجریه برای خرید تمام سهام بانو نینا وارد عمل شده است.سهام بانو نینا که 15.9% از سهام کل باشگاه است،چیزی در حدود 160 میلیون پوند ارزش دارد.
این فرد که " الیکو دانگوته " نام دارد،یکی از ثروتمند ترین مردان آفریقا به حساب می آید و اگر موفق به خرید سهام بانو نینا شود،به چهارمین سهامدار بزرگ باشگاه تبدیل خواهد شد.
با گذشت زمان این امکان وجود دارد که علاوه بر این میلیاردر نیجریه ای،افراد دیگری نیز به خرید سهام بانو نینا ابراز تمایل کنند،حال باید دید که استن و علیشیر که هر یک با خرید سهام بانو نینا می توانند پیشنهاد خرید باشگاه را ارائه دهند،چطور می توانند با ورود چهره هایی جدید نظیر آقای دانگوته،به رقابت بر سر تملک باشگاه ادامه دهند.
دانگوته،کارخانه دار نیجریه ای در گذشته برای تصدی پست ریاست اتحادیه فوتبال نیجریه اقدام کرده بود،با این اعتقاد که خود را وقف تیم ملی نیجریه بکند.

رئیس امپراطوری تولیدی دانگوته که قبلا رئیس بازار بورس نیجریه نیز بوده،دارای ثروتی در حدود 2.5 میلیارد دلار می باشد.خانه سرمایه گزاری بلک استون بر این تصور است که این فرد نیجریه ای را در لیست کوتاه خریداران سهام بانو نینا،قرار دهد.
گفتنی است بانو برسول-اسمیت،چهارمین سهامدار بزرگ باشگاه چند ماه قبل سهام خود را از طریق کمپانی بلک استون برای فروش گذاشت.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sunday time
بازدید: ۹۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰