loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر نگران سانچز نباشید...
ونگر نگران سانچز نباشید...

ونگر نگران سانچز نباشید...


آرسن ونگر نگرانی هواداران در مورد سانچز و آینده ی او را بی دلیل میداند.
( در چند روز اخیر خبر از پیشنهاد 250 هزار پوندی آرسنال برای سانچز و اوزیل در محافل پیچیده است اما ظاهرا این بازیکنان علاقه ای به تمدید قرارداد  خود ندارند. )
با توجه به قرارداد سانچز در صورتی که الکسیس تابستان با آرسنال تمدید نکند در تابستان 2018 باید بصورت بازیکن آزاد آرسنال را ترک کند. سانچز با تیم های بزرگی مثل یونتوس و پاریس سنت ژرمن لینک شده است اما این بازیکن علاقمند به پیوستن به چلسی است.


آرسن ونر در مورد سانچز گفت: او یک سال و نیم دیگر با آرسنال قرارداد دارد. من دلیل این همه نگرانی را نمیفهمم. ما حرفه ای های فوتبال هستیم و تا زمانی که قرارداد داریم باید به آن متعهد باشیم. وقتی من قرارداد میبندم تا آخرین روز قراردادم به آن متعهد هستم. این چیزی است که به آن "حرفه ای" بودن میگوییم. یک سال و نیم تا آن روز الکسیس فرصت مانده است و این همه استرس هواداران را درک نمیکنم!

آرسنال همچنان برای بازگشت دوباره به چهار تیم بالای لیگ برتر در تلاش است. در بازی گذشته آرسنال با منچسترسیتی به تساوی 2-2 رسید و در بازی بعدی باید با وستهم رقابت کند.

ونگر در ادامه گفت: متاسفانه کوشیلنی را از دست داده ایم و نمیدانم برای چه مدت او را نخواهیم داشت. اگر مشکل پارگی عضلات باشد هفته ها بیرون خواهد ماند و در غیر این صورت میتواند در برابر کریستال پالاس به میدان برود. او امروز اسکن میشود و من فردا اطلاعات دقیق تری میتوانم به شما بدهم. آرون رمزی و چمبرلین امروز تست دادند و در تمرینات شرکت کرده اند، احتمالا به ترکیب بازمیگردند. پرمرتساکر هم در سلامت است و میتواند در بازی با وستهم به میدان برود. چک برای بازی فردا آماده نیست شاید برای هفته ی آینده در دسترس باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۴۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰