loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتینز می‌گوید: همه تلاش سخت من به نتیجه رسید
مارتینز می‌گوید: همه تلاش سخت من به نتیجه رسید

مارتینز می‌گوید: همه تلاش سخت من به نتیجه رسید

این دروازه‌بان آرژانتینی که پس از مصدومیت پیتر چک و داوید اوسپینا توانست جایی در بین بازیکنان در بازی مقابل وستهام دست و پا کند، هیچ نشانه‌ای از ضعف در عملکرد او در بازی دیده نمی‌شد. این بازیکن ۲۴ ساله پس از بازی در مصاحبه خود گفت:

 

«وقتی آنها دو روز پیش به من گفتند که من بازی خواهم کرد، تمام تلاش سخت من، تمام زمان‌های اضافه‌ای که به تمرین مشغول بودم، نتیجه آن شد چیزی که امروز انجام دادم. من احساس راحتی و آسایش می‌کنم. ما یک بازی بسیار عالی را به نمایش گذاشتیم و من بابت برد و البته کلین شیت بسیار خوشحالم.»

 

این فقط دوازدهمین حضور امی در ترکیب اصلی تیم از سال ۲۰۱۰ که به تیم پیوسته است تا کنون و البته اولین حضور او در لیگ برتر از سال ۲۰۱۴ تا کنون بوده است. اما او معتقد است سه بازی که در EFL Cup برای تیم انجام داد به او کمک کرد که مورد توجه قرار گیرد. او می‌گوید:

 

«بله. این کمک کرد. بدیهی است من با آنها هر روز تمرین می‌کنم. پس می‌دانم آنها چگونه بازی می‌کنند و می‌دانم که باید به چه کسی توپ را بسپارم. وقتی گرانیت یا مونرئال برای گرفتن توپ می‌آیند تو مطمئن خواهی بود چون تو هر روز آنها را دیده‌ای. همانطور که گفتم، من بابت برد بسیار خوشحالم. من فکر میکنم وظیفه‌ام را به خوبی انجام دادم و اجازه دهید ادامه یابد.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱/۱۸
به قلم hoseyn
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۶۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰