loading
در حال بررسی درخواست شما
من را با ویرا مقایسه نکنید
من را با ویرا مقایسه نکنید

من را با ویرا مقایسه نکنید

آبو دیابی بازیکن جوان آرسنال که به دلیل فیزیک بدنی اش بسیار با پاتریک ویرا ستاره اسبق آرسنال مقایسه می شود تاب این مقایسه را ندارد.

این بازیکن میانی آرسنال از اینکه وی را با ویرا موفق آرسنال مقایسه می کنند بسیار ناراحت است و این امر را باعث اهانت به ویرا می داند. خود وی می گوید :

ویرا بازیکن بسیار بزرگی بود و من هنوز در مرحله ای بسیار پایین از وی قرار دارم و نیاز به کار زیادی دارم . از این مقایسه ها ناراحت و خجالت زده می شوم زیرا ویرا بازیکن بسیار بزرگی برای باشگاه بود . من با دیدن او چیز های زیادی یاد گرفتم و می دانم فاصله زیادی با وی دارم . ویرا شگرد های دفاعی بسیار خوبی داشت و من فعلا باید برای فراگیری آن ها تمرین کنم.

تماشاگران زیادی به دلیل قامت و فرم بدنی من را با ویرا مقایسه می کنند اما تفاوت بازی من با ویرا بسیار زیاد است. او بسیار مهاجمانه تر و قدرتمند تر از من بود.

با این حال آرسن ونگر نیز در مصاحبه هایی از تشابهات این دو بازیکن گفته و این تلاش ویرا را برای رسیدن به فرمی مانند ویرا مناسب دانسته :

این د وبازیکن از لحاظ سایز و قامت بدنی به هم شبیه هستند . هر دو هم وطن هستند و قدرت های نسبتا مشابهی در بازی به نمایش می گذارند . هر دو در میانه میدان بازی می کنند و پیشرفت های دیابی این هدف را بیشتر زنده می کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال مانیا
بازدید: ۵۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰