loading
در حال بررسی درخواست شما
رمسی قراردادش را تمدید کرد
رمسی قراردادش را تمدید کرد

رمسی قراردادش را تمدید کرد

باشگاه ارسنال مفتخر است که اعلام کند قرارداد ارون رمسی ستاره جوان ولزی خود را بمدت طولانی تمدید کرده است!این خبری است که روی خروجی وبسایت رسمی باشگاه ارسنال قرار گرفته است.
رمسی نوزده ساله که فصل 2009/10 رقابتهای لیگ برتر راا بسیار درخشان وامیدوارکننده اغاز کرده بودتوانست تا قبل از مصدومیتش که در پی شکستگی استخوان ساق پایش در دیدار مقابل استوک بیست ونه بار برای ارسنال به میدان برود ودر این مدت چهارگل نیز برای تیمش بثمر برساند.
رمسی که در سال 2008 به ارسنال پیوست  تاکنون یازده باربرای تیم ملی ولز به میدان رفته ودوگل ملی نیز درکارنامه اش دارد.وی اولین بازی ملی اش را برای ولز در سن 17سالگی انجام داده است.
رمسی بعد از امضای قرارداد جدیدش با ارسنال گفت:من در اینجا خوشحالم وارسنال باشگاه بسیاربزرگی است.اززمانی که به اینجا امدم چیزهای بسیاری اموختم ومثل سایر بازیکنان دوست دارم در تیمم بازی کنم واین فرصت در ارسنال دراختیار من قرار گرفته است واین یکی از دلایلی است که قراردادم را تمدید کردم.معتقدم که هنوز جای پیشرفت دارم ومیتوانم بازی ام را بهبود ببخشم.احساس میکنم در جای مناسبی هستم جایی که مربی تیم وهمچنین بازیکنان  تیم از من حمایت میکنند.در سالهای اینده وارد مرحله جدیدی از دوران بازیگری ام خواهم شد واین بسیار عالی است که جزیی از این باشگاه باشم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱۱
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰