loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدگاه ونگر درمورد گروه A
دیدگاه ونگر درمورد گروه A

دیدگاه ونگر درمورد گروه A

پس از مصاحبه مجله رسمی باشگاه آرسنال با آرسن ونگر درمورد گروهها وتیمهای حاضر در جام جهانی وقرار گرفتن ان بر روی وبسایت رسمی باشگاه برآن شدیم تا دیدگاه های پروفسور رو بر روی خروجی وبسایت کانون هواداری قراردهیم تا شما عزیزان از این مطالب لذت ببریداز امروز بهمراه ونگر گروههای هشت گانه مسابقات را بررسی میکنیم.
ونگر:وقتتی شما به گروه اول مسابقات نگاه میکنید اولین چیزی که به ذهنتان میرسد این است که فرانسه بسیار خوش شانس بوده است!البته باتوجه به اتفاقاتی که در بازی با ایرلند بوقوع پیوست انها باید از اینکه درجام جهانی حضور دارند نیز شکرگذار باشند .
ولی وقتی دقیق تر به این گروه نگاه کنید متوجه این نکته خواهید شد که تیمهای اروپایی همواره در مقابل تیمهایی از امریکای جنوبی دچار مشکل میشوند!ما در این گروه دوتیم از امریکای لاتین داریم اروگوئه ومکزیک که هردوکشور دارای فوتبال قدرتمندی هستند وتیمهای صاحب سبکی بشمار می ایند.
معتقدم برای اینکه رقابتها به بهترین شکل ممکن برگذار شود تیم میزبان بهتر است تاجایی که میتواند در مسابقات باقی بماند بنظرم مرحله یک چهارم نهایی میتواند بهترین گزینه باشد.اما اگر بخواهم صادقانه بگویم بنظر نمیرسد که افریقای جنوبی توان انجام این کار را داشته باشد چرا که انها در اکثرمسابقات تدارکاتی که برگذارکرده اند نتایج ضعیفی گرفتند.
اما ان چیزی که اندکی باعث خوشبینی است این است که انها از مربی بزرگ وباتجربه ای بنام کارلوس البرتو پریرا بهره میبرند و وی بخوبی میداند که چطور تیمش را برای چنین تورنومنتهایی آماده کند او یک بار بابرزیل قهرمان جهان شده وتجربه زیادی دارد.بنظرم اگرافریقای جنوبی از حمایت خوبی برخوردار باشد نظیر انچه کره جنوبی در جام جهانی 2002 از ان بهره مند بود انوقت کسی چه میداند شاید توانستند همه را شگفت زده کنند!

 

لینک هایبوری فعال شد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱۳
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰