loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدگاه ونگر در مورد گروه B
دیدگاه ونگر در مورد گروه B

دیدگاه ونگر در مورد گروه B

در ادامه روند بررسی گروه های جام جهانی توسط ونگر امروز نوبت گروه دوم این مسابقات است تا پروفسور تحلیلش را راجع به تیمهای حاضر دراین گروه ارائه کند:
ونگر:مردم نگاهشان به مسی است درحالی که در تیم ملی آرژانتین بازیکن بزرگ زیادی نظیر توز کامبیاسو ماکسی رودریگز والتر ساموئل حضور دارند که همگی آنها بازیکنان سطح بالا وبین المللی هستند.
اگرتنها نگاهی گذرا به لیست بازیکنان تیم ملی آرژانتین بیاندازید بدون شک آنها روا مدعی شماره یک قهرمانی خواهید دانست.البته فراموش نکنیم که آنها درگروهی قرار دارند که بسختی میتوانیم بگوییم چه کسی یارای رقابت با انها را خواهد داشت.
نیجریه تیم مسنی بنظر میرسد کره جنوبی نشان داده که در خانه خوب نتیجه میگیرد اما باید دید که انها میتوانند درافریقای جنوبی هم بدرخشند؟این مهم ترین سئوالی است که درذهن همگان نقش بسته است ودرمورد یونان هم باید بگویم انها نیز از میانگین سنی بالایی برخوردارند.
درحقیقت آرژانتین نیز مانند فرانسه در قرعه کشی خوش شانس بود خصوصا که آنها در دور مقدماتی مسابقات با مشکلات زیادی دست به گریبان بودند.وعلیرغم نتایج بدی که مارادونا در برخی مسابقات کسب کرد آنها توانستند به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کنند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱۵
به قلم معراج آگاهی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰