loading
در حال بررسی درخواست شما
آماده ام براي جام جهاني ...
آماده ام براي جام جهاني ...

آماده ام براي جام جهاني ...

مهاجم دانماركي آرسنال مدتيست كه از ناحيه كشاله ران دچار مصدوميت شده است و حضور او در بازي هاي اوليه تيم ملي دانمارك در هاله اي از ابهام قرار داشت اما با انجام تمرينات انفرادي نيكلاس مطمئن است كه تيم ملي كشورش را از ابتدا همراهي خواهد كرد .

بنتنر در اين باره ميگويد " مدتيست كه با مربي بدن ساز تيم تمرين ميكنم و من يكي از اميدوارترين بازيكنان تيم هستم ، اينگونه مشكلات بخشي از فوتبال است و مشكل جدي نيست ."

البته مارك اولسن مربي دانمارك هنوز به نتيجه قطعي براي بازي دادن به او از بازي اول مقابل هلند نرسيده است زيرا آماده بودن يا نبودن بنتنر هنوز مشخص نيست .

اولسن ميگويد " بازي دادن به بنتنر ريسك است . آيا بايد همه چيز را فدا كنيم ؟ ما تمام مسير را با او طي كرده ايم اما سوال اين است آيا او اكنون به اندازه كافي آماده است ؟‌"

اما اولسن يقين دارد كه تيمش در اين دوره خواهد درخشيد مخصوصا با شرايطي كه در آفريقا داشته اند . دانماركي ها اميدوارند تا در بازي اول هلند را متوقف كنند زيرا مدت زياديست كه در آفريقا در حال تمرين هستند حال آنكه هلند تمرينات زيادي را در آنجا سپري نكرده و بيشتر بازي هايش را در كشور خودش انجام داده است .

يورگنسن هافبك دانمارك اضافه ميكند " هلند در اينجا هيچ بازي نداشته است پس ممكن است كه در بازي اول چيزي مانند شوك به آنها وارد شود . اما آنها تيمي كامل و بسيار قوي هستند . تيمي با سرعت بالا و پاس كاري هاي عالي . "

تيم ملي دانمارك در اولين بازيش در مقابل هلند صف آرايي ميكند . پيش بيني ها از هم اكنون هلند را صدرنشين گروه ميدانند اما هيچ گاه نبايد دانمارك را ناديده گرفت ،‌آنها در دور مقدماتي توانستند بالاتر از پرتغال و سوئد قرار بگيرند و به عنوان تيم اول مستقيما به جام جهاني صعود كنند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱۸
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenalmania
بازدید: ۴۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰