loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدگاه ونگر در مورد گروه D
دیدگاه ونگر در مورد گروه D

دیدگاه ونگر در مورد گروه D

 

تیم ملی صربستان در ادوار گذشته جام جهانی تحت عنوان یوگوسلاوی، صربستان و مونتنگرو در مسابقات جام جهانی شرکت میکرده است. یوگوسلاوی سابق در سالهای 1930 و 1962 به مرحله نیمه نهایی بزرگترین تورنمنت فوتبال جهان نیز راه پیدا کرده بوده است.


"آلمان و صربستان دو تیمی هستند که دوست دارم به دور بعد صعود کنند. پیش بینی در مورد استرالیا کمی سخت است. آنها کمی مانند تیم امریکا هستند. آنها مانند سایر کشورهای صاحب نام حاضر در جام جهانی از نام های بزرگی برخوردار نیستند، با این حال مانند یک تیم واقعی عمل میکنند.
"آنها دارای نظم تاکتیکی خوبی هستند و قدرت جسمانی بالایی نیز دارند. این دو فاکتور آنها را تبدیل به رقیبی سخت برای هر تیمی خواهد کرد.
"صربستان نیز بازیکنان باکیفیتی دارد. آنها در دور مقدماتی در گروهی بودند که فرانسه نیز درآن حضور داشت، آنها فرانسه را شکست دادند و بالاتر از سایر تیمهای گروه صعود کردند. همین موضوع نشان دهنده کیفیت آنها است.
"غنا از نظر من برزیل افریقا است. به آنها لغب برزیل افریقا داده اند زیرا آنها دارای تکنیک بالایی هستند و به راحتی به جام جهانی صعود کرده اند.
"آنها بهترین تیم افریقایی در جام جهانی گذشته بودند. در دوره های اخیر جام ملت های افریق آنها تا فینال پیش رفته اند، ولی چیز زیادی از آنها ندیده ایم. بنابراین هنوز هم فکر میکنم که آنها در این مسابقات تیمی کمی ناشناخته هستند."

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱۸
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰