loading
در حال بررسی درخواست شما
جام جهانی بر روی شروع فصل تاثیر می گذارد!
جام جهانی بر روی شروع فصل تاثیر می گذارد!

جام جهانی بر روی شروع فصل تاثیر می گذارد!

در حالی که جام جهانی امسال ، نسبت به دوره ای پیش دیرتر خاتمه می یابد ، آرسن ونگر نگران وضعیت بازیکنانش برای شروع فصل جدید است.
پس از پایان جام جهانی در تاریخ 11 جولای ، کمتر از 5 هفته بعد، رقابت های لیگ جزیره آغاز خواهد شد و آرسن ونگر در سدد است تا مانند هر سال ، به بازیکنانش برای تجدید قوای خود استراحت دهد.
"امروزه باید چهار هفته پیش از جام جهانی ، رقابت ها را تمام کنیم و این یعنی که جام جهانی دیرتر شروع می شود و بازیکنان دیرتر به باشگاه هایشان باز می گردند. به عنوان مثال ، فینال روز 11 جولای برگزار می شود و ما 1 ماه بعد لیگ را در پیش داریم.
فشار زیادی بر روی بازیکنان قرار دارد. آنها تمام فصل را تلاش کرده اند و در تابستان نیز برای تیم کشورشان بازی می کنند. آنها از این بابت بسیار خسته می شوند به همین دلیل نیاز به استراحت دارند.
امکان ندارد که آنها از جام جهانی بازگردند و کاملا آماده برای مسابقه باشند. من روی بازیکنانم برای 4 هفته بعد از جام جهانی حساب می کنم.
بازیکنی که در فینال بازی کند ، به خاطر دوره ی تمرینات پیش فصلی که باید در آن شرکت کند ، برای شروع فصل آماده نخواهد بود. اگر ما در مرحله ی پلی آف لیگ قهرمانان می بودیم ، مجبور بودیم تا آن بازیکنان را بازی دهیم زیرا تمام فصل شما به آن بازی ها بستگی دارد. به صورت ایده آل ، مایلید سه تا چهار هفته به آنها فرصت استراحت دهید.
فراموش نکنید که آنها قبل از جام جهانی هم فرصتی برای استراحت نداشتند. آنها به تیم ملی ملحق می شوند و همچنین انگلیس نیز به خاطر نداشتن تعطیلات زمستانی لطمه می خورد. این یعنی که به محض شروع فصل ، تا پایان آن مجالی برای استراحت وجود ندارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۱۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰