loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال خواهان شوارتزر
آرسنال خواهان شوارتزر

آرسنال خواهان شوارتزر

آرسن ونگر كه فصل گذشته در بسياري از مقاطع ضعف دروازه را به شدت احساس ميكرد حال به بازيكن شماره يك جديدي درون دروازه خود نياز پيدا كرده است .

بر خلاف 37 ساله بود شوارتزر او همواره يكي از بهترين گلرهاي ليگ برتر بوده است و نقش بسزايي در احياء فولام در چند فصل اخير ايفا كرده است . حال ونگر اميدوارست تا بتواند طي يك انتقال بي سر و صدا بتواند اين دروازبان استراليايي را به جمع توپچي ها اضافه كند .

پيتر هيلوود در اين باره به ديلي استار گفت " ما براي به خدمت گيري او اقدامات لازم را انجام داده ايم اما مشكل اينجاست كه آنها نميخواهند دروازبانشان را از دست دهند . اين انتقال در صورتي رخ ميدهد كه باشگاه نظرش را عوض كند . "

هيلوود همچنين تاييد كرد كه آنها به خواسته هاي ويلي گالاس تن در نخواهند داد ، مدافع فرانسوي كه تا پايان ماه آينده قرار دادش به اتمام خواهد رسيد . گالاس خواهان قرار دادي 2 ساله است كه بر خلاف سياستهاي هميشگي باشگاه مبني بر تمديد تنها يك ساله با بازيكنان بالاي 30 سال است . آرسنال پيشنهادي يك ساله به او ارائه داده است كه طبق ظواهر او اين پيشنهاد را نپذيرفته است .

" گالاس بيش از حد و براي مدت بيشتري ميخواهد . بازيكنان گاهي اوقات بايد بفهمند كه پول علف خرس نيست و بر روي شاخه هاي درخت رشد نميكند !!!‌"


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۰
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports
بازدید: ۸۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰