loading
در حال بررسی درخواست شما
بايد دفاعمان را تقويت كنيم
بايد دفاعمان را تقويت كنيم

بايد دفاعمان را تقويت كنيم

چهل و يك گل خورده در يك فصل به هيچ وجه آمار جالبي براي تيمي كه مدعي قهرمانيست به شمار نميرود ، ونگر نيز بر اين باور است كه اين تعداد رقم بالايست اما به شيوه خودش . او سعي ميكند تا نكات مثبتي را حتي از فصل نچندان خوب گذشته بيرون بكشد

" اولين مثبت انديشي كه راجب فصل گذشته ميكنم اين است كه هيچ كس در ابتداي بازي ها حتي تصور اين را هم نميكرد كه آرسنال يكي از چهار تيم اول ليگ بشود .

اين امر كه توانستيم ليگ را با عنوان سوم پايان برسانيم و تا مراحل بالا جام باشگاه هاي اروپا پيش برويم حقيقتيست كه در مجموع آمار بسيار خوبي براي ما رقم ميزند .

دومين برداشتم اين است كه در مقاطع مختلف ليگ رسانه ها ما را خارج از دور قهرماني تصور ميكردند اما هر بار با قدرت بيشتري بازگشتيم ، كه اين نشان از شخصيت و پايداري بالاي تيمي ماست .

با تمام اين تفاصيل و انتظاراتي كه از ما ميرفت ،‌ آرسنال همواره يكي از مدعيان اصلي در تمام جام هايي كه در آنها حضور داشت بود و اين يك فاكتوري مهم و مثبت است .

نكته قابل اشاره ديگر تعداد گل هاي زده ما بود ، ما آمار بسيار خوبي از خود به جاي گذارديم . ولي بايد به ضعفهايمان هم اشاره كنيم كه يكي از بزرگترين آنها تعداد گلهاي دريافتي ماست ، اين تعداد اصلا مناسب تيمي كه ميخواهد قهرمان بشود نيست .

نتيجه اي كه از نقاط ضعف و قدرتمان ميگيريم اين است كه اگر ميخواهيم فصل آينده قوي تر ظاهر شويم و جامي به دست آوريم بايد با قدرت بيشتري در خط دفاع ظاهر شويم ."

گفته هاي ونگر در حاليست كه سندروس به صورت رسمي از باشگاه جدا شد و گالاس احتمالا تا يك ماه ديگر عضوي از توپچي هاست . كمپبل نيز كه توسط آرسنال دوباره احياء شد بر سر دوراهي سلتيك آرسنال مانده و هنوز تصميمي قطعي اتخاذ نكرده است . با صرف نظر از حضور سيلوستره تنها مدافعان آرسنال ورمائلن و ژورو هستند .

ونگر بايد نشان دهد كه تنها در گفته نگران مشكل بزرگ آرسنال در دفاع نيست و به حرف هايش جامه عمل بپوشاند . البته مشكل تنها با خريد مدافعاني خوب حل نميشود زيرا براي كمتر كردن گلهاي خورده بايد دروازباني مطمئن نيز در اختيار داشت !!!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۰
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال.كام
بازدید: ۷۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰