loading
در حال بررسی درخواست شما
رقابت بسيار جذاب خواهد شد
رقابت بسيار جذاب خواهد شد

رقابت بسيار جذاب خواهد شد

چلسي فصل گذشته در حالي توانست قهرماني را كسب كند كه در تمام طول فصل توسط منچستر تعقيب ميشد . آرسنال نيز تا اواسط آپريل در جمع مدعيان اصلي قهرماني بود و منچستر را در تعقيب چلسي حمايت ميكرد .

به نظر ميرسد كه يكي از همين سه تيم فصل آينده را در رقابتي كه باز هم بين آنها رخ ميدهد به سود خود به پايان ببرد و قهرمان شود اما آرسن ونگر عقيده دارد تيم هاي ديگري نيز به اين جمع اضافه خواهند شد ، تيم هايي مثل منچستر سيتي .

" بي شك رقابت بسيار جذابتر خواهد شد . استن ويلا ، تاتنهام ، سيتي و ليورپول به جمع سه تيم اول ميپيوندند و اين كار را بسيار مشكل ميكند ."

با وجود اينكه آرسنال به علت مسائل مختلف نتوانست يكپارچگي خودش را در هفته هاي آخر حفظ كند اما رتبه سوم جايگاه آرسنال در جام باشگاه هاي اروپا را براي سيزدهمين سال پياپي تضمين ميكند . ركوردي كه ونگر به آن افتخار ميكند ، اما او مصمم است تا اين افتخارات را با جامي در فصل آينده مزين كند .

" جام كسب نكردند مرا بيشتر از هر كس ديگري اذيت ميكند . من اين همه تلاش نميكنم كه در آخر به عنوان تيم دوم يا سوم فصل را به پايان ببريم . ما ميخواهيم كه اول شويم ، اما ما در بهترين ليگ دنيا حضور داريم ، جايي كه مردم پول هاي هنگفتي سرمايه گذاري ميكنند .

من ميگويم كه 17 تيم آرزو دارند تا قدرت و جايگاه فعلي ما را داشته باشند كه برخي از آنها تيم هاي بسيار بزرگي هستند "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۱
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰