loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسي بهتر از رونالدوست
ون پرسي بهتر از رونالدوست

ون پرسي بهتر از رونالدوست

مهاجم آرسنال و تيم ملي هلند كه در بهترين فرم دوران ورزشيش قرار دارد يكي از اركان اصلي تيم ملي هلند به شمار ميرود و كارشناسان فوتبال انتظار درخشش او را در اين دوره از رقابتها دارند . رابين ميتواند در اين دوره چهره اصلي خودش را به جامعه فوتبال نشان دهد .

چندي پيش مربي تيم ملي هلند عنوان كرد كه قصد دارد او را در نقش بازيكناني همچون مسي و رونالدو در تركيب تيم هلند به كاربرد . رابين پس از حضور و درخشش در اين پست  باعث شد تا مورد تحسين همگان قرار گيرد تا آن حد كه اكنون رنه هسل مربي سابق جوانان هلند كه ونپرسي را نيز در آن تيم زير نظر داشت زبان به تمجيد از اين مهاجم 26 ساله بگشايد و او را بهتر از بازيكن برتر پيشين جهان يعني كريس رونالدو بداند

" ونپرسي در چند فصل گذشته واقعا پيشرفت كرده است . او اكنون از ابراز نظراتش ترسي ندارد . ديدگاه هايش در مورد شيوه مورد علاقه او براي حمله به طور قطع در تركيب هلند تاثير گذار بود ه است .

به خوبي روي توپ كنترل دارد . ممكن است كه هنوز به سطح مسي نرسيده باشد اما قطعا فراتر از رونالدوست . هر چند كه سبك بازيش با آن دو كاملا متفاوت است زيرا ليونل و كريس بازيكناني انفرادي هستند .

او بيشتر از يك بازيكن تيميست . مانند وين روني در منچستر . وين ممكن است نتواند به خوبي تيمش را همراهي كند اما اگر مصدوميتش كاملا بر طرف شود از او هم ميتوان انتظار نمايشي خيره كننده داشت . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۱
به قلم کنعان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : goal
بازدید: ۷۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰