loading
در حال بررسی درخواست شما
رونمایی از پیراهن دوم آرسنال در فصل بعد
رونمایی از پیراهن دوم آرسنال در فصل بعد

رونمایی از پیراهن دوم آرسنال در فصل بعد

 

رنگ زرد تماما یادآور گذشته آرسنال است. راه راه های باریک به رنگ شرابی بر روی پیراهن و سرآستین های همرنگ راه راه ها، میراث "وولویچ آرسنال" است.
جای دادن آرم باشگاه آرسنال در سمت راست شورت ورزشی معکوس به آرم باشگاه بر روی پیراهن، بیانگر شعار ‘Victoria Concordia Crescit' به معنی "هماهنگی رمز پیروزی است" میباشد که از جمله ‘Victory Through Harmony' گرفته شده است. و در نهایت شورت ورزشی شرابی رنگ همراه با جوراب های زرد، ظاهر زیبایی را به لباس دوم جدید توپچیها میبخشد.

در ادامه این مطلب مشخصات فنی تولید این پیراهن ها آمده است.

ترکیب مشخصه های تاریخی باشگاه با فناوری روز دنیا پیراهن جدید تیم را تشکیل خواهد داد. تولید این پیراهن ها تماما از بازیافت پولى استر که در پلاستیک سازی بکار میروند تشکیل شده است که از بازیافت بالغ بر 8 بطری پلاستیکی برای هر پیراهن بدست می آید که توسط برنامه طراحی مدرن برند نایکی حاصل میشود. با این فناوری پیراهن های جدید شرکت نایکی 13 درصد سبکتر از پیراهن های تولیدی این شرکت نسبت به فصل گذشته است. این فناوری کمک میکند که رطوبت ایجاد شده در پیراهن ها به سرعت تبخیر شده و باعث خشک ماندن و آرامش بازیکن ها شود.
این پیراهن ها با حداقل مصرف مواد اولیه و با حذف مواد سمی تشکیل دهنده آنها تولید میشود. برند نایکی با بازیافت 13 میلیون بطری آب، معادل 254000 کیلوگرم در مصرف پلی استر صرفه جویی میکند که میتوان با این میزان، 29 زمین فوتبال را پوشش داد.

این فناوری برای تولید پیراهن های تیم های ملی برزیل، پرتغال، هلند، امریکا و استرالیا در جام جهانی 2010 به کار رفته است.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰