loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدگاه ونگر در مورد گروه F
دیدگاه ونگر در مورد گروه F

دیدگاه ونگر در مورد گروه F

 

""تیم ملی چکسلواکی سابق 8 بار به جام جهانی صعود کرد و 2 بار نیز در سالهای 1934 و 1962 به فینال رقابت ها راه یافت."

دیدگاه آرسن ونگر

"زمانی که به گروه F رقابت ها نگاه میکنم، سعی میکنم که درک کنم چرا آنها خود را برای فروش بلیط جام جهانی به زحمت انداخته اند!
"ایتالیا بزرگترین تیم این گروه است. آنها در دو بازی با نتیجه 1-0 پیروز خواهند شد و در یکی از دیدارها نیز به تساوی خواهند رسید. مانند همیشه برای ایتالیایی ها. آنها همیشه جام جهانی را متوسط آغاز میکنند. شما میدانید که چه انتظاری از آنها دارید.
"در ابتدا آنها فقط از گروهشان صعود میکنند و بعد از آن، در مرحله حذفی بشدت خطرناک میشوند. در این دوره آنها در گروه خوبی قرار گرفته اند. آنها باید از این گروه صعود کنند و فکر میکنم که پاراگوئه نیز همراه آنها خواهد بود.
"باید بگویم که بازیکنان تیم راگبی نیوزلند را بیشتر از بازیکنان تیم فوتبالشان میشناسم، بنابراین شما میتوانید سطح آگاهی من از تیم نیوزلند را حدس بزنید.
"با این وجود میدانید که همواره حداقل دو تیم در جام جهانی شگفتی ساز خواهند شد. این موضوع که در بین 32 تیم حاضر هیچکدام شگفتی ساز نشوند، بیشتر عجیب خواهد بود. ولی چه کسی میداند که آن تیم ها کدام یک خواهند بود. آیا نیوزلند آن تیم خواهد بود؟ بعید میدانم که این اتفاق رخ دهد، ولی باید صبر کرد و دید."

 

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۵
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰