loading
در حال بررسی درخواست شما
کار سختی را پیش رو داریم
کار سختی را پیش رو داریم

کار سختی را پیش رو داریم

 

یاران امانوئل ابوئه در جام جهانی 2006 که اولین دوره حضور ساحل عاج در این تورنمنت بود علی رغم ارائه بازیهای خوب در دور نخست با رقابت ها خداحافظی کردند.
و امروز نیز در اولین دیدارشان از دومین حضورشان در معتبرترین رقابت های فوتبال دنیا، در مقابل پرتغال به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.
اسون گوران اریکسون هدایت ساحل عاج را برای هدایت این تیم به دور حذفی مسابقات در دست گرفته است. از سویی امانوئل ابوئه معتقد است که تیم ملی کشورش در گروه مرگ رقابت ها برای صعود به دور بعد با قرعه جالبی رو به رو نشده است.
"باید با تیمهای برزیل، پرتغال و کره شمالی بازی کنیم. برای ارائه بهترین عملکردمان به میدان میرویم، ولی کار سختی را پیش رو خواهیم داشت. میخواهیم به همه نشان دهیم که میتوانیم خوب کار کنیم.
"در این تورنمت همواره اولین دیدار بسیار بسیار مهم است. بنابراین بسیار خوب خواهد بود که خوب بازی کنیم و نتیجه خوبی هم کسب کنیم. (این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.)
"میدانیم که در بازی دوم برابر برزیل کار سختی را پیش رو داریم. با این وجود به تیم کشورم و همچنین به خودم ایمان دارم، بنابراین فکر میکنم که میتوانیم کاری انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰