loading
در حال بررسی درخواست شما
دیدگاه ونگر در مورد گروه G
دیدگاه ونگر در مورد گروه G

دیدگاه ونگر در مورد گروه G

 

 "قطعا این گروه دشوارترین گروه این دوره از جام جهانی است. ساحل عاج پتانسیل بسیار بالایی دارد و پرتغال نیز همچنین دارای پتانسیل بسیار زیادی است و در ادامه برزیلی در این گروه است که تیمی فوق قدرتمند است.
"چیزی که به طور حتم در مورد این گروه میتوان گفت این است که تعداد زیادی از بازیکنان طراز بالا در پایان دور گروهی از بازیها خداحافظی خواهند کرد. و هر سه تیم برزیل، پرتغال و ساحل عاج دارای چنین بازیکنانی هستند.
"میخواهم بگویم که در این گروه اولین شانس صعود برای برزیل متصور است و شاید برای تیم دوم پرتغال. اولین دیدار این گروه سرنوشت این موضوع را روشن خواهد کرد، زیرا پرتغال به مصاف ساحل عاج خواهد رفت و نتیجه آن بازی بسیار مهم خواهد بود.
"زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا بازی میکنیم، به سختی میتوان تیمی را پیدا کرد که در آن بازیکنی برزیلی وجود نداشته باشد. بنابراین هرگز نمیتوان توانایی ملی آنها را قبول نداشت.
"قبول دارم که شاید در ترکیب کنونی آنها به مانند ادوار گذشته ستارگان کمتری وجود داشته باشد، ولی به هر حال بازیکنان خوبی در ترکیب دارند که اکثر آنها، بسیار خوب هستند.
"کره شمالی مانند نیوزلند است. هیچکس نمیداند که آنها چگونه بازی خواهند کرد. تمام بازیکنان آنها ناشناخته هستند و من هیچ چیز در مورد فوتبال کره شمالی نمیدانم.
"اکثر بازیکنان آنها در لیگ داخلی کشورشان بازی میکنند و بدست آوردن اطلاعاتی در مورد بازیکنان کره شمالی کار بسیار سختی است. این موضوع جذابیت جام جهانی است که میتوان تیمهایی مانند نیوزلند و کره شمالی را شناخت، زیرا در حال حاضر هیچ چیز در مورد این دو تیم نمیدانیم."

 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۳/۲۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰