loading
در حال بررسی درخواست شما
جو کول،آرسنال یا تاتنهام؟
جو کول،آرسنال یا تاتنهام؟

جو کول،آرسنال یا تاتنهام؟



در طی چند روز گذشته تمامی خبرها حاکی از این موضوع بود که جو کول به منچستر خواهد رفت و توافقات اولیه با این باشگاه نیز حاصل شده است یا به نوعی دو باشگاه آرسنال و تاتنهام از گردونه رقابت با منچستر خارج شده تلقی می شدند.در کنار این اخبار،هری ردنپ هم که این روزها در مورد مسائل مختلف،مصاحبه های جالبی می کند،از قطعی بودن انتقال جو به منچستر خبر داده بود.
اما پیش بینی ردنپ با تکذیب این شایعات از سوی منچستر یونایتد،غلط از آب درآمد تا دوباره آرسنال و تاتنهام به مدعیان اصلی این انتقال مجانی بدل شوند.
جو کول که بر سر تمدید قرارداد با چلسی به توافق نرسید،قبل از شروع جام جهانی اعلام کرد که رفتنش از چلسی قطعی است.البته جدا شدن جو از چلسی به عنوان بازیکن آزاد،در همان زمان توسط سایت رسمی این باشگاه اعلام شده بود.
اینکه منچستری ها خود را از رقابت بر سر بازیکنی با کیفیت و البته آزاد،کنار کشیدند،شاید با میزان دستمزد درخواستی جو و البته فصل پر از مصدومیتی که وی در چلسی سپری کرده بود،بی ارتباط نباشد.مصدومیت هایی که فصلی منقطع را برای جو رقم زد،درعدم پذیرش درخواست بالای وی از سوی مقامات چلسی بی تاثیر نبوده است.
احساس مسئولان منچستر این است که شایعات بوجود آمده،بیشتر از سوی افراد نزدیک به جو کول منتشر می شود تا به نوعی روند علاقه مندی باشگاه های دیگر به جو،سرعت بیشتری پیدا کند.البته نمی توان از این موضوع غافل شد که همین شایعات می تواند در بالا بردن رقم دستمزد جو نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.
هم اکنون دو باشگاه آرسنال و تاتنهام در حال مذاکره با وکیل جو هستند و از بیشترین بخت برای جذب کول برخوردارند.
 
     


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۲
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : guardian.co.uk
بازدید: ۹۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰