loading
در حال بررسی درخواست شما
کول در حال تصمیم گیری
کول در حال تصمیم گیری

کول در حال تصمیم گیری

جو کول در مصاحبه ای با خبرنگار فیفا در حالی که تیم ملی کشورش انگلیس به بد ترین شکل ممکن از رقابت های جام جهانی کار رفت اعلام کرد حالا آماده است تا باشگاه جدیدش را انتخاب کند .
وی می خواهد این کار به سرعت صورت گیرد و زمان زیادی در این بین از بین نرود تا وضعیت آینده این بازیکن 29 ساله مشخص شود .
" می خواهم وضعیت آینده ام را سریعا مشخص کنم . این فصل من با چلسی خیلی فوق العاده نبود چرا که تصورات دیگری داشتم و نتوانستیم به آن ها برسیم .
کارلو آنجلوتی را دوست دارم و احترام بسیار زیادی برایش قائلم و نمی خواهم به مسائل حاشیه ای بپردازم .
مسئله من و چلسی اصلا مسائل مالی نیست و ربطی هم به درگیری و شایعه ها با کارلتو ندارد . من واقعا کارلو را دوست دارم . فکر می کنم او مرد بزرگی است و مربی بسیار فهیمی است . لحظاتی که با چلسی داشتم را دوست دارم . هواداران را دوست دارم اما زمان دیگری نیاز است تا به دلایل جدایی بپردازم .
یک هفته استراحت و تفریح نیاز است . باید وضعیت آینده ام را سریع مشخص کنم و با خانواده ام به تعطیلات بروم . فصل بعد می خواهم یک فصل فوق العاده داشته باشم چه در تیم ملی و چه در باشگاهم .
قراردادی که خواهم بست فقط پیرو تصمیمات فوتبالیم خواهد بود . می خواهم بیشتر بازی کنم . هم چنین علاقه زیادی به بازی در مرکز میدان دارم . مربی نیاز دارم که به من اعتماد داشته باشد . این تصمیم مهمی برای من و خانواده ام است اما در حال حاضر آماده ام تا تصمیم نهایی را بگیرم .
تا این لحظه که در این جا هستم می توانم بگویم با هیچ کسی صحبتی نکرده ام چرا که این در انگلیس وجهه خوبی ندارد . موبایل من نیز خاموش بود اما از حالا به آن ها فکر خواهم کرد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : fifa
بازدید: ۸۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰