loading
در حال بررسی درخواست شما
رویای قهرمانی
رویای قهرمانی

رویای قهرمانی

 

روبین ون پرسی در سه بازی دور مقدماتی تنها موفق به زدن یک گل شد. با این حال معتقد است تیم ملی کشورش متکی بر یک بازیکن خاص نیست.
ون پرسی ابراز امیدواری کرد بتواند عملکردی را که در آرسنال در نقش مهاجم اصلی تیم ارائه میکند را در تیم ملی نیز به نمایش بگذارد.
"این موضوع اصلی ترین چالش من در جام جهانی خواهد بود. میخواهم ثابت کنم که یک مهاجم تمام عیار هستم.
"میخواهم برای تیمم تاثیر گذار باشم و به عنوان مهاجم اصلی برای رسیدن هلند به فینال مسابقات کمک کنم."
تیم ملی هلند با سه برد متوالی برابر تیمهای دانمارک، ژاپن و کامرون به دور دوم جام جهانی راه یافته است ولی ظاهرا کمی در شکستن سد دفاعی تیمها مشکل دارد.
روبین معتقد است که بازیهایی که آرسنال در لیگ برتر انجام داده است کمک زیادی به وی خواهد کرد تا راه حلی برای مقابله با دفاع صرف تیمها پیدا کند.
"به همراه آرسنال در لیگ برتر بازیهایی زیادی را انجام دادیم که درآنها باید دفاع فشرده تیمها را پشت سر می گذاشتیم.
"برای مثال، در زمین بلکبرن، شما به آرامش نیاز دارید. به عنوان مهاجم اصلی آرسنال، در بازیهایی مانند آن گاهی 10 دقیقه طول میکشید تا توپ به من برسد و باید در فضاها برای رسیدن به توپ حرکت میکردم.
"در این دوره از جام جهانی نیز شرایط کاملا مشابه است. شما باید سپاسگذار باشید اگر در یک بازی یک یا دو موقعیت نصیبتان شود. و در این شرایط باید توپ را وارد دروازه کنم، ولی گل زدن چندان مسئله مهمی برای من نیست. اگر به تیم کمک کنم که خوب بازی کند، اگر بتوانم در محوطه جریمه خطر ساز شوم و به گلزنی دیگران کمک کنم برای من به اندازه گلزنی خوشحال کننده خواهد بود.
"با این کار کمی طرز تفکرم با سایر مهاجمان تفاوت خواهد داشت.
"اگر دو هفته آینده جام قهرمانی را در دستانم داشته باشم و نتوانسته باشم در طول مسابقات تعداد گل زیادی به ثمر برسانم، شکایتی نخواهم داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball
بازدید: ۵۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰