loading
در حال بررسی درخواست شما
ژسنی دروازبانی مطمئن
ژسنی دروازبانی مطمئن

ژسنی دروازبانی مطمئن

باب ویلسون دروازبانی است که در طی سال های 1963 تا 1974 سال های بسیار خوبی درتیم آرسنال سپری کرد .
این دروازبان قدیمی عقیده دارد آینده بسیار بزرگی در دستان وویچیچ ژسنی دروازبان 20 ساله لهستانی آرسنال قرار دارد و وی در آینده نام بزرگی خواهد شد .
این حرف های در حالی زده می شود که پیش از وی نیز بار ها آرسن ونگر و دیوید سیمن به همراه نام های مختلفی که با ژسنی کار کرده اند وی را خارق العاده نامیدند .
“ در حال حاضر فکر می کنم او افرادی رو جلوی خود میبیند . اگر مانونه را نیز حساب کنیم او سه نفر جلوی خود دارد تا به ترکیب اصلی برسد .
اما شما به عملکرد و بازی های وی در این سال نگاه می کنید و اینکه چگونه یک فصل اعجاب آمیز را سپری کرد و شاید نظراتان عوض شود .
فکر می کنم او کمی برای تیم اصلی جوان باشد همینطور که دروازبانی در تیمی مثل آرسنال بسیار متفاوت با گلری کردن در تیمی مثل برنتفورد است . او فوق العاده است . حیرت انگیز و با استعداد و آرسن با وجود وی انتخاب های بسیار خوبی درون دروازه دارد .
نمی دانم آرسن چه تصمیمی می گیرد اما مسلما وقتی هواداران برای تغییر فشار می آورند وضعیت سخت خواهد شد . “

دیوید سیمن به عنوان یکی از مربیان دروازبانان ( به صورت موقت ) عملکرد تمامی این بازیکنان را زیر نظر دارد . وی بارها از ژسنی تمجید کرده . ویلسون در مورد صحبت های سیمن عقیده دارد :
“ مطمئننا دیوید بیش از من با ژسنی آشناست و با وی کار کرده اما معیار های دیگر کاملا نشان دهنده وضعیت وی است . ژسنی به عنوان بهترین بازیکن فصل برنتفورد انتخاب شد و شما می توانستید تشویق فوق العاده هواداران در بازی آخر را برای وی ببینید .
او فقط 20 سال سن دارد ولی باید بیاد داشته باشیم او نزدیک به یک سال به دلیل شکستگی هر دو دستش دور از رقابت ها بود .  “

با تمام این تفاسیر ویلسون نیز عقیده دارد با توجه به درخواست هواداران و نیاز تیم آرسن می تواند چهره جدیدی درون دروازه برای فصل آینده انتخاب کند :
“ این تصمیم در این زمان می تواند هواداران را آرام راضی نگه دارد و من فکر م یکنم دروازبانی با تجربه تر به تیم ملحق می شود .
باید قبول کرد دروازبانان سطح بالا و کامل در جهان فوتبال بسیار کم شده است . دروازبانانی که از هر نظر مانند شوت گیری و بازی پا و کار های انفرادی کامل باشند . شما می توانید به ضعف های دروازبانان در جام جهانی دقت کنید . “

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sport.co.uk
بازدید: ۷۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰