loading
در حال بررسی درخواست شما
ممکن است بمانم
ممکن است بمانم

ممکن است بمانم



سسک فابرگاس که در ماندن یا ترک کردن امارات تا به اینجای کار مردد بوده،شاید با ادامه نیمکت نشینی اش در تیم ملی اسپانیا،مجبور شود که در مورد آینده خود کمی عاقلانه تر فکر کند.
وی در تیم ملی اسپانیا،نیمکت نشین ژاوی و اینیستایی است که در ترکیب بارسلونا نیز حضور دارند و همین موضوع می تواند در صورت انتقال احتمالی وی به بارسا،او را به نیمکت نشینی صرف مبدل سازد.اینکه سسک هر وقت ژاوی و اینیستا در ترکیب اسپانیا حضور داشته اند،کار را از روی نیمکت آغاز کرده،گویای این است که همین قضیه می تواند در بارسا با شدت بیشتری نیز تکرار شود،چرا که بارسا در این پست به غیر از ژاوی و اینیستا از بازیکنان باکیفیت دیگری نیز برخوردار است.
کاپیتان توپچی ها بعد از اتمام فصل همواره سعی کرده که در مصاحبه های خود جانب احتیاط را رعایت کند تا مبادا پل های پشت سرش را خراب کند و هیچ راه بازگشتی را باقی نگذارد.فابرگاس قطعا از نیمکت نشینی در تیم ملی اسپانیا ناراحت است و نمی خواهد این نیمکت نشینی در تیم باشگاهی آینده او نیز تکرار شود،به همین دلیل سسک در تصمیم گیری خود مردد بوده است.
 با وارد شدن مسابقات به مراحل بالاتر جام،شانس حضور سسک در ترکیب اسپانیا کاهش می یابد،چه بسا در بازی مقابل پرتغال،سسک از روی نیمکت تکان نخورد و تنها امید سسک برای قرارگیری در ترکیب ثابت اسپانیا فقط می تواند با مصدومیت ژاوی یا اینیستا محقق شود.امید و آرزویی که شاید با رفتن سسک به بارسا همواره با او باقی بماند. 
سسک در مصاحبه ای از نیمکت نشینی خود در ترکیب تیم ملی کشورش گفته و طبق روال گذشته ابهامات موجود در مورد آینده اش را همچنان باقی نگاه داشته است.
سسک در مصاحبه خود گفت:
"همیشه می خواهم که بازی کنم.من برای نشستن روی نیمکت ساخته نشده ام و می خواهم در این جام جهانی بازی کنم.
من همیشه در همه چیز قابل رقابت هستم حتی در پلی استیشن.اما این خواسته من است که پیروز شوم و آنرا حتی در تمرینات نیز دارم.هرگز بازیکنی نمی شوم که از ساکن ماندن با داشته هاش خوشحال شود،من همیشه بیشتر می خواهم.به تصمیم مربی احترام می گزارم.
می دانم که قرار گرفتن در خط هافبک همواره سخت بوده است زیرا ما بازیکنان خوب بسیاری داریم اما من هرگز تسلیم نخواهم شد.
در بسیاری از بازی ها به میدان رفته ام اما اگر یک نیمه از مسابقه را بازی نکرده باشم پس آن بازی چندان برای من ارزشمند نیست.
هنوز فکر نمی کنم بهترین زمان من برای اسپانیا فرا رسیده باشد،در حال حاضر باید به تلاش کردن برای پیشرفت،ادامه دهم".
سسک در ادامه تاکید می کند که تمام تمرکزش را روی رقابت های جام جهانی گذاشته است و شاید با وجود ابراز علاقه مقامات بارسا مبنی بر بازگرداندن وی به زادگاهش،در آرسنال باقی بماند.
"من نگفتم که قطعا آرسنال را ترک خواهم کرد،همه چیز امکان پذیر است.الان تمرکزم روی جام جهانی است.
بسیار مفتخرم که کاپیتان آرسنال هستم و باشگاه را دوست دارم و برای آنها احترام قائلم.آرسنال چنین افتخاری را به من داد که کاپیتان باشم".


 
 
 

 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۱۰
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۸۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰