loading
در حال بررسی درخواست شما
دیگر بهانه ای وجود ندارد
دیگر بهانه ای وجود ندارد

دیگر بهانه ای وجود ندارد

 

تئو که بر اساس تصمیم عجیب فابیو کاپلو از حضور در جام جهانی باز ماند، در حاشیه رونمایی از پیراهن جدید توپچیها در مصاحبه ای با تلویزیون آنلاین آرسنال در مورد فصل گذشته و آینده گفت و گو کرد.
ولکات ابتدا در مورد پیراهن های جدید گفت:"این پیراهن ها طرحی بسیار تاریخی دارند و تا زمانی که این پیراهن ها راحت هستند و بازیکنان در آنها خوب به نظر میرسند، رنگ ها و طرح آن چندان مدنظر نیست. این همان چیزی است که برای ما مهم است.
ولکات در مورد فصل گذشته گفت:"فصل گذشته با توجه به مصدومیت هایی که داشتم فصلی ناامید کننده بود. ولی خوشبختانه امسال میتوانم فصل را بدون مصدومیت شروع کنم و این موضوع هدف اول من است.
"همچنین میخواهم به تیم کمک کنم تا به قهرمانی برسد. میخواهیم به جای آوردن این بهانه که تیمی جوان ولی در حال با تجربه شدن هستیم، قهرمانی کسب کنیم. باید تجربه مان را در راه بدست آوردن قهرمانی ها بکار ببندیم.
"به رسیدن به قهرمانی بسیار نزدیک هستیم. در بازیهایی امتیاز از دست دادیم که در اکثرشان میتوانستیم پیروز شویم. باید به جای اینکه فقط فوتبال بازی کنیم در بازیها از پس دشواری ها بربیاییم. این موضوع بسیار مهم است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : gunninghawk
بازدید: ۷۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰