loading
در حال بررسی درخواست شما
میتوانیم قهرمان شویم
میتوانیم قهرمان شویم

میتوانیم قهرمان شویم

 

بدون شک توماس ورمالن که فصل گذشته اولین فصل حضورش در آرسنال و لیگ جزیره را تجربه میکرد، یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بود. اکنون و پس از یک فصل حضور در جمع توپچیها مدافع بلژیکی و مستحکم شمال لندنی ها در مصاحبه با تلویزیون آنلاین آرسنال گفت که امیدوار است بتواند عملکردی بهتر ارائه و باز هم پیشرفت کند.
ورمالن در حاشیه رونمایی از پیراهن جدید آرسنال در مصاحبه با Arsenal TV Online گفت:"در اولین فصل حضورم چیزهای زیادی یاد گرفتم. آمدن از یک کشور دیگر به لیگ برتر انگلستان بسیار سخت است زیرا اینجا سخت ترین لیگ جهان را دارد. ولی چیزهای زیادی در مورد بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال و موقعیت های محتلف در بازی یاد گرفتم و حالا امیدوارم بتوانم در فصل بعد عملکرد بهتری را ارائه کنم.
توماس در مورد آرسنال نیز ادامه داد:"باید به سختی تلاش کردن را ادامه دهیم. در این فصل هنوز کاری را انجام نداده ایم ولی معتقدم که بازیکنان خوب زیادی داریم. تیمی بسیار خوب و بسیار با کیفیت و متقاعد شده ام که میتوانیم در فصل جدید به قهرمانی برسیم.
ورمالن مصدومیت های فصل گذشته را نیز مشکلی در راه موفقیت فصل قبل میداند:"فصل گذشته تعداد زیادی مصدوم داشتیم که از این بین بازیکنان کلیدی تیم یعنی سس فابرگاس و روبین ون پرسی مصدومیت های طولانی مدت داشتند. اگر بتوانیم تمام فصل را آماده باشیم، این فصل میتواند سالی خوب برای ما باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۱۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : gunninghawk
بازدید: ۶۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰