loading
در حال بررسی درخواست شما
به سبک خودمان برنده خواهیم شد!
به سبک خودمان برنده خواهیم شد!

به سبک خودمان برنده خواهیم شد!

کاپیتان 22 ساله ی توپچی ها که این فصل نمایش خیره کننده ای داشته و هم اکنون با 9 پاس گل در لیگ برتر در صدر این رده بندی قرار دارد، معتقد است که سبک آرسنال برای ارائه ی فوتبال، که همان بازی روان،شناور و مبتنی بر حمله است می تواند آنها را به مقصود خود،پایان بخشیدن به طلسم 5سال بی جامی، برساند. او در اینباره می گوید:" می دانم که توانایی جام بردن را داریم. هرگز نمی توانم قبول کنم که برای این کار باید سبک بازی خود را عوض کنیم. جام بردن مهم است ولی به همان اندازه سبک فوتبالی که شما بازی می کنید نیز مهم است. با این بحثی که می گویند فوتبال زیبا نمی تواند جام بیاورد مخالفم.
ما سخت به دنبال این هستیم که هوادارانمان را با موفقیت خوشحال کنیم ولی در عین حال می خواهیم با سبک بازی خود نیز آنها را خوشحال کنیم."
و باز هم در پایان، کاپیتان تعهد خود نسبت به باشگاه را اعلام  کرد تا همه ی هواداران خیالشان از این بابت جمع شود. او گفت:" همیشه گفته ام که در آرسنال خوشحالم. مهم نیست که چندبار بگویم که از بودن در اینجا راضی هستم، با این حال باز هم در مورد رفتن من شایعاتی وجود دارد.اینجا خانه ی من است و قصد ترک آن را ندارم"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۴۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰