loading
در حال بررسی درخواست شما
سمیر در راه است...
سمیر در راه است...

سمیر در راه است...

پس از بد شانسی بزرگ سمیر در تمرینات پیش فصل و شکستگی پایی که وی را بیش از دو ماه خانه نشین کرد, حالا وقت بازگشت است. نصری که کم کم خود را نزدیک به تیم اصلی می بیند, در بازی 2-2 برابر وستهام جزو نیمکت نشینان آرسنال بود و بالاخره در جام اتحادیه 90 دقیقه مقابل لیورپول به زمین رفت.
ونگر دربار ی او می گوید:"انتظارات خیلی زیادی از او در این فصل داشتیم ولی متاسفانه او در اولین روز تمرین در اردو مصدوم شد و تا الان نتوانستیم دوباره او را ببینیم. ولی چیز خوبی که درباره ی او وجود دارد این است که الان حسابی سرحال است, عالی آماده شده و در هفته های آتی سرمایه ی مهمی برای ما خواهد بود.
به طور کلی می توانم او را هرجا بخواهم به کار بگیرم.البته باید بگویم که بیشتر در نقش های دفاعی ولی او می تواند دریبل بزند و می تواند در گوشه ها استفاده شود. نصری سرعت لازم را دارد و می تواند در نقش نیمه مهاجم هم استفاده شود. مهاجمی که گه گاه اضافه شده و می تواند در عرض حرکت کند. البته برای او باید مکملی هم در نظر گرفت تا تیم متعادل باشد, چیزی مثل یک مهاجم در سمت مقابل."
ونگر همچنین در پاسخ به سوالی درباره ی حضور او در دربی شمال لندن در روز شنبه اضافه کرد:"او برای مدت زیادی بازی نکرده. او یک بازی هم در فصل جدید نداشته و فقط یک نود دقیقه در چهارشنبه شب را پشت سر گذاشته است. باید ببینیم عکس العملش در روزهای 5شنبه و جمعه چطور است و هنوز چیزی معلوم نیست. ولی فعلا خوب است که توانسته 90 دقیقه کامل را در زمین باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal-mania.com
بازدید: ۴۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰