loading
در حال بررسی درخواست شما
دروازه بان هم می خریم!!
دروازه بان هم می خریم!!

دروازه بان هم می خریم!!


به نقل از سایت های مختلف ، آرسن ونگر در جریان حضور در برنامه های مختص جام جهانی به عنوان کارشناس ، در گفتگو با گزارشگر کنیایی ، آمفر اپیدی ، به سوالات او پیرامون آرسنال و نقل و انتقالات پاسخ داده است.
اپیدی ابتدا در مورد بهترین بازیکنان جام از ونگر سوال پرسیده و ونگر نیز در جواب ، از مسعود اوزیل و جیوانی دوس سانتوس به عنوان بهترین های جام یاد کرده است. سپس ونگر در جواب این سوال که آیا احتمال دارد این دو را فصل بعد در آرسنال ببینیم یا خیر ،اینگونه پاسخ داده است:" شما فقط می توانید 11 بازیکن را به صورت همزمان در زمین بگذارید ولی در هر صورت ، صبر خواهیم کرد و شرایط را بررسی می کنیم"
سپس در جواب سوال همیشگی این روزها که در مورد جدایی فابرگاس از آرسنال است، ونگر اینگونه پاسخ داد :" خیر ، او به این زودی تیم را ترک نخواهد کرد."
و اما در نهایت ، سوال اپیدی در مورد پست دروازه بانی از آرسن ونگر بود که با جواب عجیب او مواجه شد: " مانوئل آلمونیا دروازه بان با استعدادی است. او در تمرینات فوق العاده است ولی تنها مشکل او این است که در بازی های بزرگ استرس دارد و به همین خاطر اشتباهات بدی می کند. پس از جام جهانی ، خرید دروازه بان جدید را اعلام می کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۴/۱۷
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : justarsenal.com
بازدید: ۹۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰