loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر از نیمه‌نهایی FACup می‌گوید
ونگر از نیمه‌نهایی FACup می‌گوید

ونگر از نیمه‌نهایی FACup می‌گوید

سرمربی آرسنال و کادر تیم تجربه زیادی از ومبلی دارند، اما این هیچ علاقه‌ و اشتیاقی برای آنچه مرد فرانسوی از یک «تجربه عالی» انتظار دارد اضافه نمی‌کند. ونگر می‌گوید: 

 

«ما اخیرا بازی‌های بسیار کمی در آنجا انجام داده‌ایم. ما می‌دانیم چه چیز انتظار ما را می‌کشد و هردو رختکن را به خوبی می‌شناسیم چون ما در هردو موقعیت قرار داشته‌ایم و زمین بازی بسیار بهتر از آنچه قبلا بوده‌است می‌باشد. در مجموع باید بگویم ما احساس غربت در آنجا نمی‌کنیم.»

 

«ما بسیار بلندپرواز و جاه‌طلبیم چون این کار را قبلا نیز انجام داده‌ایم و می‌دانیم که این بار نیز می‌توانیم. در نیمه‌نهایی گذشته ما از رقیب بسیار برتر بودیم اما در این بازی رقابت بین دو تیمی است که در لیگ برتر بسیار نزدیک به یکدیگر هستند. بنابراین در آغاز بازی، شانس در سطح بسیار بالاتری قرار دارد. ما می‌دانیم که قطعا باید در بهترین کیفیت خود ظاهر شویم.»

 

«این همیشه یک مورد خاص بوده است. من اولیت نیمه‌نهایی را به خاطر دارم. وقتی ما در ویلاپارک مقابل گرگها بازی داشتیم. آن روز روزی بود که من به عظمت باشگاهمان پی بردم و فهمیدم هواداران باشگاه چقدر پرشمارند. چرا که به سرعت ورزشگاه برای آن بازی خارج از خانه مملو از هواداران ما شد.»

 

«بنابراین این یک تجربه خاص است و ما کاملا متمرکز و پرانگیزه هستیم. ممکن است در بالاترین سطح اعتماد به نفس خود نباشیم چون اخیرا نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرده‌ایم اما این فرصت بسیار خوبی است تا نشان دهیم برای مبارزه آماده‌ایم و چقدر به رفتن به فینال راغب هستیم.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱
به قلم hoseyn
دسته‌بندی: لیگ کاپ
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰