loading
در حال بررسی درخواست شما
پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی
پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی

پیش بازی آرسنال - منچسترسیتی


🔻احتمال بسیار قوی بازگشت زود هنگام  گابریل خسوس از مصدومیت و بازی روز یکشنبه در نیمه نهایی FA CUP مقابل آرسنال وجود دارد.
ستاره برزیلی سیتیزن ها، از روز 13فوریه مقابل بورنموث تا به حال دوران مصدومیت و ریکاوری را سپری میکند و میتواند با نظر سرمربی در بازی بعد به میدان برود.
در مورد رسیدن او به ادامه فصل شک و تردیدهایی وجود داشت، اما وی با بازگشتی زود هنگام از مصدومیت و حضور در تمرینات ، به همراه تیم به لندن خواهد رفت و احتمال حضور او در بازی روز یکشنبه وجود دارد.

🔸پپ گواردیولا: وضعیت خسوس بسیار خوب است ، او از بازگشت به تمرینات تیم خوشحال است، ما نیز از بازگشتش بسیار خوشحالیم.خوشبختانه همه افراد تیم از جمله گابریل را دراختیار داریم. پس از سفر به لندن مشخص خواهد شد که گابریل بازی میکند یا نه.خواهیم دید.

🔻پس از ملحق شدن به منچسترسیتی، گابریل خسوس موفق شد در 4دیداری که در ترکیب اصلی به میدان رفت،3 گل به ثمر برساند.
بازگشت او به منچسترسیتی قدرت مضاعف می دهد . آنها میخواهند فصل را با جایگاه بهتری به پایان برسانند.


🔸آرسن ونگر: «فکر میکنم که ما برنده بازی نیمه نهایی درروز یکشنبه باشیم و بسیار امیدوارم.»

🔻آرسنال از8 بازی اخیر خود در تمام رقابت ها، 4بازی را واگذار کرده است.در دو دیدار اخیری که توپچی ها مقابلم منچسترسیتی در استادیوم خانگیشان به میدان رفتند ، با عقب افتادن از سیتیزن ها در نهایت موفق به کسب تساوی2-2 شدند.
توپچی ها در سه فصل اخیر ، دوبار موفق به فتح FA CUP شدند.اما اکنون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و اتمام فصل بین 4 تیم اول لیگ جزیره رقابت سخت و تنگاتنگی با سایر رقبا دارند.
آرسن ونگر تاکید میکند که ما بین هیچ دوراهی قرار نگرفته ایم که از میان جام حذفی و کسب سهمیه یکی از آنها را انتخاب بکنیم، ما با تمام قوا برای هردو خواهیم جنگید.
بازی بعدیمان در نیمه نهایی است،پس تمام تمرکز و قوایمان را میگذاریم تا به فینال برسیم. ما انگیزه زیادی برای صعود داریم، قبلا موفق به انجام اینکار شدیم و بازهم میتوانیم آن را تکرار کنیم، تنها تفاوت این است که در چند فصل اخیر ما شانس اول قهرمانی بودیم اما امسال ظاهرا نیستیم، چه بهتر، پس چیزهای بیشتری برای اثبات داریم.

🔸 آرسنال با کوله باری از مصدومان به مصاف سیتی میرود.اوسپینا(از ناحیه کمر)،دنی ولبک(شکستگی انگشت پا)،شکودران موستفی و لوکاس پرز(ناحیه ران) مصدومان آرسنال هستند در حالی که جیف آدلاید و سانتی کازورلا با مصدومیت از ناحیه آشیل پا، به کلی فصل را از دست دادند.
🔻ونگر برای اولین بار از سیستم سه دفاعه در برد برابر میدلزبورو استفاده کرد و اعتراف کرد با کسب موفقیت از این سیستم ، ممکن است در بازی برابر سیتی با اعتماد به تئو والکات و هکتور بیرین برای کمک به خط دفاعی، بار دیگر نیز از این سیستم استفاده کند.

🔸 احتمال بازگشت خسوس به ترکیب منچسترسیتی وجود دارد اما جان استونز مدافع جوان سیتیزن ها به دلیل مصدومیت عضلانی، قطعا در دیدار یکشنبه شب غایب خواهد بود،  احتمالاتی نیز وجود دارد که این بازیکن در دربی روز پنج شنبه برابر منچستریونایتد نیز غایب خواهد بود.

🔻آمار دو تیم در نیمه نهایی:
این 29 مین  حضور آرسنال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود، بیشتر از هر تیم دیگری در تاریخ این رقابت ها.
توپچی ها همچنین به همراه منچستریونایتد،با کسب 12 قهرمانی رکوردار هستند.
حال توپچی ها این فرصت را دارند که امسال با قهرمانی در این مسابقات از رقیب دیرینه ی خود پیشی بگیرد.


🔻منچسترسیتی موفق شده در 8 حضور اخیر خود در  نیمه نهایی از این مرحله صعود کند که آخرین آنها به شکست دادن چلسی در سال 2013 باز میگردد.آخرین شکست آنها در مرحله نیمه نهایی به سال 1932و شکست برابر آرسنال باز میگردد.
این 4مین تقابل این دوتیم در رقابتهای جام حذفی است, اولین آنها با پیروزی منچسترسیتی در سال 1904 بود که‌درنهایت موفق به قهرمانی و کسب جام شد، دو تقابل بعدی در سالهای 1932 و 1971 رخ داد که آرسنال موفق به پیروزی در هر دو دیدار شد، در نهایت توانست نایب قهرمانی در سال 32 و قهرمانی در سال71 را مسجل کند.

🔸تنها برد پپ گواردیولا در ومبلی به عنوان سرمربی به شکست دادن منچستر یونایتد با نتیجه 3-1 در فینال لیگ قهرمانان  اروپا درسال 2011 باز میگردد.وی همچنین به عنوان بازیکن در سال 1992 به همراه تیم بارسلونا موفق شد سمپدوریا رابا نتیجه 1-0 شکست دهد و جام قهرمانان اروپا را فتح کند.

🔸الکسیس سانچز در امرگلزنی در ومبلی موفق بوده و در چهار بازی که در این استادیوم به میدان رفته، موفق شده است 5 گل به ثمر برساند.3 بازی برای آرسنال و 3 گل، بازی شیلی مقابل تیم انگلستان و دبل برای شیلی از سانچز.

🔻توپچی ها در حالی به مصاف منچسترسیتی میروند که از 13 دیدار اخیر خود در تمام رقابت ها، تنها 5 برد کسب کرده اند(7باخت و 1تساوی)  و دو تا از بردهایشان برابر تیمهایی بوده که حتی در لیگ حضور ندارند، ساوتن یونایتد و لینکلن سیتی.

🔸پیش بینی چارلی نیکلاس،کارشناس خبرگذاری اسکای سپورت از این بازی:

🔻آرسنال در امارات سوار بر بازی بود، سیتی بسیار تحت فشار بود و  چند موقعیت صدرصد گل آرسنال با کم‌دقتی بازیکنان از دست رفت و منچسترسیتی با خوش شانسی از شکست گریخت.در استادیوم اتحاد نیز اگرچه آرسنال بازی خوبی به نمایش نگذاشت ولی میتوانست پیروز میدان باشد.آنها جلو افتاده بودند و با کم دقتی برد را تقدیم حریف کردند

🔻بالاخره ونگر تصمیم گرفت سیستم بازی تیمش را عوض کند و اگرچه در بازی برابر میدلزبورو آنچنان که باید و شاید ندرخشیدند، اما موفق به کسب سه امتیاز مهم و کسب انگیزه و روحیه شدند.
فکر میکنم ونگر از همین سیستم در بازی روز یکشنبه استفاده کند و امیدوارایم با بازگشت الکسیس سانچز به روزهای اوجش، شاهد تحرک و هماهنگی بیشتری بین بازیکنان آرسنال باشیم.

🔸آیا الکسیس سانچز موفق خواهد شد رهبر پیروزی توپچی ها در مقابل
سیتیزن ها باشد؟

🔻الیویر ژیرود به مانند بازی قبل در ترکیب اصلی خواهد بود زیرا تیم عملکرد نامناسبی در چند بازی اخیر داشته و ونگر به دنبال کسب نتیجه با اعمال تغییرات است، او این فرصت را دارد تا ثابت کند که لایق حضور در ترکیب ثابت است.حرکات او کند است اما در جریان بعضی بازی ها، حریف فقط با خطا او را متوقف میکندو فشار را از خطدفاع برمیدارد،  این شرایط کاملا دلخواه مسوت اوزیل است چرا که با وجود ژیرو، اوزیل میتواند با ارسال ها از جناح و توپ های هوایی، تعادل بین خط دفاع و حمله را برقرار کند. فکر میکنم حضور او کاملا متناسب با چنین بازی هایی است که تیم تحت فشار قرار میگیرد‌.
من پیش بینی میکنم فینال تمام لندنی خواهیم داشت، با نظر به اینکه این بازی میتواند بهترین یا بدترین بازی فصل ونگر و تعیین کننده باشد، جایی که همه چیز در تعادل است و وی باید بهترین هایش را به نمایش بگذارد.

🔻 پیش بینی نهایی چارلی:
آرسنال 3-2 منچستر سیتی

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانال تلگرام کانون
بازدید: ۹۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰