loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2-1 منچسترسیتی
آرسنال 2-1 منچسترسیتی

آرسنال ۲-۱ منچسترسیتی

با مشاهده ی یکی از بهترین عملکرد های این فصل شاگردان ونگر، دیدن لبخند دلچسبی که در نتیجه پیروزیمان در برابر سیتی بر لبانش جاری شد، تعجب آور نبود.

جدای از این که آرسنال به سومین فینال جام حذفی در چهار فصل اخیر رسیده، سرمربی آرسنال از اتحادی که بازیکنان به نمایش گذاشتند، خشنود بود.

صحبت های او بعد از بازی در برابر رسانه ها:


راجع به عملکرد تیم و واکنش به دریافت گل اول...
"به نظرم ما امروز واکنش بسیار قوی ای نشان دادیم. ما اندکی با محطاتانه بازی را آغاز کردیم، در بعضی لحظات با درنگ، اما موقعیت های زیادی را به آن ها ندادیم و در ادامه بهتر شدیم. آرام آرام بهتر و بهتر شدیمو به نظرم در نیمه دوم بسیار قوی بودیم، همچنین در وقت های اضافه، و بسیار استوار و خطرناک ظاهر شدیم. ما در نیمه دوم بهتر بودیم و به نظرم این برایمان یک آزمون بزرگ هم محسوب میشد؛ این یک آزمون روانی بود به این خاطر که بسیاری میپرسیدن 'آیا میتوانیم در چنین عملرکدی از خود به نمایش بگذاریم؟'‌ و به همین خاطر است که به بازیکنانم افتخار میکنم، چون نشان دادند که متحد و مصمم هستند."


راجع به اینکه بازیکنان گفته اند بخاطر او خواهان قهرمانی در این جام هستند...
"نه، من میخواهم که آن ها از این جام لذت ببرند، برای همدیگر و برای باشگاه بازی کنند. این برای من مهم ترین چیز است. برای دستیابی به اهدافی با همدیگر مشخص کرده ایم. فوتبال سک ورزش تیمی است و به عنوان سرمربی زمانی بیشترین لذت را میبرید که حس میکنید یک عملکرد تیمی عالی دارید. اتفاقی که امروز افتاد و به همین خاطر است که امروز خوشحالم.


راجع به اینکه عملکرد امروز باعث شد که امیدوار باشد که فصل آینده اوضاع بهتر شود...
میدونید، حس میکنم باشگاه در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و ما روی هم رفته در شرایط خوبی قرار داریم و تیم بسیار قوی ای هستیم. ما این را امروز نشان دادیم. این برایم مهم ترین چیز است. به هر حال یک روز باشگاه را ترک خواهم کرد، پس مهم ترین چیز این است که مطمئن باشم آرسنال برای همیشه یک باشگاه بزرگ بماند و همه آن را تحسین کنند.


راجع به این که آن 'یک روز' کی فرا می رسد...
نمیدانم.


راجع به اینکه به شخصه حس میکند بعد از هفته های اخیر مورد حمایت بوده است...
صادقانه بگویم، حس میکنم وقتی امروز را میبینید و به جایگاه تماشاگران نگاه میکنید، متوجه میشوید که این باشگاه چقدر بزرگ است. از اینکه تماشاگران امشب خوشحال به خانه باز میگردند، بسیار خشنودم. وقتی در بازی ها پیروز نمیشویم احساس ناراحتی میکنم زیرا حس میکنم آنچه هواداران میخواهند زا به آن ها نداده ام. ما وارد یک دوره ی بسیار دشوار شدیم و با روز های بدی مواجه شدیم که شرایط را بیش از دیش سخت میکردند. اما ما انسجام خوبی از خود نشان دادیم، نه یک عملکرد از هم گسیخته، اما البته که از نظر روانی در وضعیت شکننده ای قرار داشتیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: جام حذفی انگلستان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰