loading
در حال بررسی درخواست شما
مدیربرنامه ژیرو: با مارسی مذاکره نداشتیم!
مدیربرنامه ژیرو: با مارسی مذاکره نداشتیم!

مدیربرنامه ژیرو: با مارسی مذاکره نداشتیم!


سایت فرانسویه footmercato.net از قول مدیربرنامه های ژیرود گفت: ما با مارسی مذاکره یا صحبتی نداشته ایم و آرسنده ژیرو ربطی به آینده آرسن ونگر در آرسنال ندارد.
آرسن ونگر که همچنان اعلام نکرده است که برنامه اش برای آینده چیست، همه را در انتظار این سوال گذاشته است که آیا پایان کار ونگر فرا رسیده است یا نه ؟!

ژیرو در ژانویه با آرسنال قرارداد جدیدی امضا کرده است.
مدیر برنامه های او گفت: امروز موضوع فقط و فقط آرسنال است و بس! تابستان این نکته را بررسی میکنیم که آیا نقل و انتقالی در پیش خواهد بود یا نه! در تابستان و بعد از فینال جام حذفی زمان کافی برای تصمیم گیری صحیح داریم. من تاکید میکنم هیچ ارتباطی با مارسی یا مربی آنها نداشته ایم. این خبرها صحت ندارند.
ژیرو میخواهد با بقیه هم تیمی هایش تلاش کند تا به لیگ قهرمانان سال آینده بروند، همانطور که آرسن ونگر میخواهد و تلاش میکند. در این شرایط من درست نمیبینم در مورد علاقه ی اینتر ، مارسی ، ناپولی یا لیون صحبت کنیم.

ژیرو دوس دارد مدت بلندی با آرسنال باشد و به این تیم وفادار بماند. الیویه 5 سال اخیر را در لندن و با آرسنال سپری کرده است و میخواهد تجربیات متفاوتی را در آرسنال داشته باشد. در حال حاضر میتوانم محکم بگویم هیچ ارتباطی با هیچ باشگاهی نداریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : ESPN
بازدید: ۸۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰