loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر پیش از بازی با ساوتهمپتون
مصاحبه ونگر پیش از بازی با ساوتهمپتون

مصاحبه ونگر پیش از بازی با ساوتهمپتون


آرسن ونگر متعقد است جایگاه آرسنال در لیگ ربطی به قراردادها ندارد

سانچز و اوزیل اصلی ترین موضوع رسانه ها در نقل و انتقالات تابستان خواهند بود. آنها هنوز تکلیف خود را با باشگاه مشخص نکرده اند و اگر این شرایط ادامه پیدا کند به احتمال بسیار زیاد آرسنال تابستان آنها را خواهد فروخت. سانچز به اسکای گفت: در تابستان به آینده و قرارداد جدید با آرسنال فکرمیکنم.

پیروزی آرسنال در برابر منچستریونایتد در بازی این هفته باعث شد تا روح تازه ای در تیم دمیده شود و امیدها برای قرارگیری در چهار تیم بالای جدول زنده بماند.
آرسن ونگر هم (مطابق تمام این هفته ها) از پاسخ دادن به سوالاتی در این مورد که نتیجه ی مذاکرات به کجا رسیده است، خودداری کرد و به گفتن جمله "تمرکز من روی بازی بعدی است" اکتفا کرد.

ونگر در مورد جدول رده بندی لیگ گفت: باهوش خود توانستیم پیروزی مهمی بدست آوریم و امیدواریم که بتوانیم در چهار تیم بالای جدول باشیم. هنوز شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان داریم. ما میخواهیم بازی های خود را ببریم و این تنها کاری است که میتوانیم بکنیم.

ایا فکر میکنید حضور یا عدم حضور در لیگ قهرمانان در تمدیدها تاثیری دارد ؟!
ممکن است! ما شرایط مالی خوبی داریم. وزنه ی لیگ قهرمانان، وزنه ی کمی در مذاکرات به شمار نمیآید. ما میخواهیم در مذاکره با بازیکنان خود، باشگاه را در سطح بالایی ببینیم. اما فکر نمیکنم تاثیر زیادی داشته باشد.

ونگر تایید کرد که ولبک به بازی بعدی میرسد اما همچنان در مورد وضعیت کوشیلنی مردد است. امروز (سه شنبه) باید چکاپ شود. ژاکا هم رو به راه است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : SkySport
بازدید: ۱,۴۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰