loading
در حال بررسی درخواست شما
آرشا مرد 1 بازی فردا!
آرشا مرد 1 بازی فردا!

آرشا مرد ۱ بازی فردا!

حدود دو سه روز پیش صحبت هایی عجیب از آدبایور مبنی بر خروج فابرگاس از آرسنال تا پایان فصل منتشر شد و جالب اینکه در آن مصاحبه فرض آدبایور بر کسب نکردن سهمیه ی لیگ قهرمانان و در نهایت رفتن سسک بود.
این همان موضوعی بود که تبدیل به اولین سوال خبرنگاران در مصاحبه ی مطبوعاتی رئیس شد:
"رک و راست باید بگویم که از حرف های او آزرده نشده ام و چرا باید به نظراتی واکنش نشان دهم که هیچ گاه به حقیقت تبدیل نخواهد شد؟!
چیزی که برای من مهم است این است که فردا عالی بازی کنیم. اگر می خواهید راحت باشید, باید با حرف هایی که مردم می زنند بسازید و زندگی کنید اما در واقع آن ها اهمیتی هم ندارند!"
و اما بازی فردا:"ما می خواهیم که بازی فردا را ببریم و واقعیت این است که دربی یک نوع تحرک و انگیزه ی بیشتری به همه برای برد می دهد.اما چیزی که در بازی ظهور می کند, فقط باعث کاهش کیفیت است.
احساس می کم در هر رقابتی که شرکت کرده ایم در موضع قدرتمندی قرار داشته ایم و این برای ما فرصتی مناسب است.اعتقاد محکمی به آن ها دارم و معتقدم که نیروی کافی برای قهرمانی را داریم.
این را هم فراموش نکنید که ما هنوز یک بازی در دستانمان داریم(بازی عقب افتاده) و جدول همه ی واقعیت های موجود را نشان نمی دهد.حالا فرصت داریم که موقعیتمان در جدول را بهتر کنیم و این همان چیزی است که برایش تلاش خواهیم کرد."
آرسن ونگر که فردا نه توماس روسیچکی را در اختیار خواهد داشت, نه تئو و نه سمیر در ترکیب اصلی خواهد بود(به احتمال قوی), در خط میانی امید زیادی به آندری بسته و از حالا وی را مرد تاثیر گذار بازی فردا می داند:"آرشاوین می تواند هر بازی ای را تغییر دهد, هر کجا و در هر زمانی بنابراین فکر می کنم بازی فوق العاده ای در پیش داشته باشد. او از آن دسته بازیکنانی است که من خیلی دوست دارم و این صرفا بخاطر استعدادش نیست, بلکه نتیجه ی کارایی و تاثیر اوست. معتقدم تاثیر بزرگی بر بازی فردا خواهد داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۸/۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۵۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰