loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر در کنفرانس پیش بازی ساندرلند
مصاحبه ونگر در کنفرانس پیش بازی ساندرلند

مصاحبه ونگر در کنفرانس پیش بازی ساندرلند


شانس ما برای حضور در چهار تیم برتر ...
شانس ما در گرو پیروزی در بازی های آینده ماست. 69 امتیاز گرفته ایم و میتوانیم تا 75 بالا برویم. این امتیاز بیش از رقم پارسال است. باید روی بازی هایمان تمرکز کنیم. دوران سختی را سپری کردیم و امروز باید ادامه راه را برویم. تنها شانس ما برای حضور در چهار تیم بالایی، پیروزی در بازی های بعدی مان است.

این همه پیروزی متوالی کار دشواری است...
همیشه "بردن" کار سختی بوده است.

و آرسنال خارج از چهار تیم ...
در نظر ریاضی بله ! ما خارج از چهار تیم هستیم اما واقعا همه چیز بسته به ما نیست و بقیه نتایج هم مهم هستند. تنها تلاش ما پیروزی در بازی های خودمان است.


سه پیروزی پیاپی ...
من خیلی مثبت نگاه میکنم چون در هر بازی داریم بهتر عمل میکنیم و من راضی هستم. ما 6 پیروزی از 7 بازی اخیر خود به دست آورده ایم. دوباره بعد از آن دوره بد توانسته ایم روی پای خود بایستیم. اگر قدرتمند نباشید نمیتوانید از آن شرایط خارج شوید. بازیکنان بسیار قدرتمند عمل کردند و خط دفاعی ما عالی بازی کرده است. ما در بازی های مهم این فصل مشکل بزرگی در خط دفاع داشتیم و میبایست در مورد خط دفاعی تجدید نظر میکردیم و این بازبینی باعث بهتر شدن شرایط شد. در حال حاضر قدرتمندیم و همه چیز مثبت است.

شخصیت قهرمانی ...
من اینطور نمیگویم که ما شخصیت قهرمانی نداریم. بازیکنان ما این کاراکتر را دارند. بازیکنان ما با روحیه بازی میکنند و باور کنید اگر بازیکنان قدرتمندی نداشتیم نمیتوانستیم از آن دوره بد و سخت بیرون بیآییم.

بازی های آخر فصل ...
ما کار خود را درست انجام میدهیم و تا آخر فصل میجنگیم. تا زمانی که در رقابتی باشیم برایش میجنگیم و روی آن تمرکز داریم.

اگر به لیگ قهرمانان نرویم ، نقشه تابستانی چه خواهد بود ...
هیچ اثری بروی تابستان تیم نخواهد داشت.

قهرمان جام حذفی شوید و 75 امتیاز بگیرید ...
این یعنی فصل خوبی را سپری نکرده ایم. حداقل آنطور که در ابتدای فصل انتظار داشتم خوب پیش نرفته است. در ابتدای فصل برای قهرمانی شروع کردیم و اگر به نتیجه ای که در ابتدا میخواستید نرسیدید ، پس موفق نبوده اید. به هر حال لیگ برتر ، لیگ دشواری است و امتیاز آوردن برای همه تیم ها سخت است.

لیورپول برابر میدلزبورو ...
نمیدانم! مشکلات مختلفی پیش میآید. وقتی شما مربی هستید باید تا لحظه آخر تیم خود را مربیگری کنید و با آنها (برابر بقیه تیم ها ) بجنگید. بهترین کار این است که تمرکز کنیم.

75 امتیاز ...
برای نتیجه گیری نهایی هنوزم زود است من با 78 امتیاز قبل از شروع لیگ برتر توانسته بودم قهرمان لیگ شوم اما در این فصل کاملا دو لیگ شده است. یکی شش تیم اول و دیگری بقیه تیم های لیگ برتر ، بازی ها به شدت نزدیک و نتیجه گیری سخت بود. تیم های در حال سقوط، تیم هایی هستند که نتوانستند تمرکز خود را حفظ کنند. همه تیم های بالایی امتیازات زیادی از تیم های پایین جدول گرفته اند، چیزی که معمولا اتفاق نمی افتد.


پیام شما برای هواداران ...
مثل همیشه ! هواداری کنید و حمایت

حمایت هواداران مهم است...؟
بله! صددرصد
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۲۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰