loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از پیروزی بر اورتون
مصاحبه ونگر بعد از پیروزی بر اورتون

مصاحبه ونگر بعد از پیروزی بر اورتون

آرسن ونگر: عدم صعود به لیگ قهرمانان بسیار غم انگیز است.آرسنال در حالی بازی آخر توانست اورتون را در امارات شکست دهد که کوشیلنی را هم به دلیل کارت قرمز در این بازی از دست داد.

پیروزی ...
ما خوب بازی کردیم،خیلی خوب بازی کردیم. مدت زمان زیادی را 10 نفره سپری کردیم اما برنده شدیم.ما نشان دادیم در بازی های اخیر ثبات داشته ایم، قدرتمند بازی کردیم و جنگنده بوده ایم.ما بازی را بردیم و پیش از بازی میدانستیم تمام کاری که میتوانیم بکنیم همین پیروزی است. بازی گرمی بود و 10 نفره شدن کار را سخت کرد.ما میتوانستیم گل های بیشتری در پایان بازی به ثمر برسانیم البته آنها هم موقعیت هایی داشتند.

لیگ قهرمانان ...
بسیار ناراحت کننده است که بعد از 20 سال باید دور از این رقابت ها باشیم. 75 امتیاز به دست آوردیم و نتوانستیم صعود کنیم. فاصله یک امتیازی بسیار ناراحت کننده است. هرجایی از فصل را نگاه کنید میبینید ما امتیازی از دست داده ایم. فصل دشوار و متفاوتی بود. دلالیل این شرایط را قبل در موردش صحبت کردم. من به تیمم افتخار میکنم، آنها از لحاظ فیزیکی کاملا آماده هستند. آنها سعی میکنند فصل را خوب به پایان برسانند.

نه شکست در این فصل ...
من به شما میگویم 23 بازی را هم بردیم. در بهترین سال آرسنال ( شکست ناپذیرها) ما توانستیم 26 بازی را ببریم پس خیلی هم از آن دور نبودیم. البته باید قبول داشت بازی های زیادی را باختیم و امشب ارزش آن امتیازات مشخص میشود. دوره ی بدی را در این فصل سپری کردیم که باعث این شرایط شد.اتفاقاتی که در برابر مونیخ افتاد ما را فروریخت.


بررسی نهای...
وضعیت دفاعی ما بسیار شکننده بود. سعی کردیم سیستم دفاعی را با همین بازیکنان تقویت کنیم. شاید کمی دیر این تصمیم اتخاذ شد

بازگشت این بازیکنان برای پایانی خوش ( جام حذفی)...
بله ! من فکر میکنم بازیکنان ما توانایی آن را دارند که بازگشت خوب خود را تکمیل کنند.آنها تجربیاتی کسب کردند و بازگشتند ، قدرتمند هم بازگشتند. باید برای فصل بعد 90% این بازیکنان را حفظ کنیم. یک یا دو بازیکن لازم داریم. بازیکن زیادی نمیخریم اما بازیکن با کیفت اضافه میکنیم

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰