loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال برابر داوران لیگ برتر
آرسنال برابر داوران لیگ برتر

آرسنال برابر داوران لیگ برتر

 
 
اسکای اسپورت در مطلبی، برخی صحنه هایی که از بازی های لیگ برتر که می توانستند مهم باشند و نتیجه را تغییر دهند را بررسی کرده است.
 
 
20 آگوست » لسترسیتی - آرسنال
احمدموسی در گوشه محوطه جریمه آرسنال برابر بلرین قرار گرفت و در نهایت بلرین با قلدری توپ را دفع کرد و خطایی گرفته نشد.
 
نظرکارشناسی »
تصمیم اشتباهی بود. آن صحنه پنالتی بود و بدیهی است که داور تصمیم اشتباهی گرفته است. موسی بین بازیکن آرسنال و توپ قرار گرفت، بلرین که راهی برای تصاحب توپ نداشت، مجبور به خطا کردن شد. من آن را پنالتی میگرفتم کاری که مارک کلاتنبرگ نکرد.
 
 
 
15 اکتبر » آرسنال 3-2 سوانسی
کارت قرمز مستقیم برای ژاکا به دلیل خطایی که روی "مودو بارو" انجام داد. "جان موز" نظرش بر این بود که ژاکا بدون توجه به توپ فقط خطا کرده است و مستحق کارت قرمز مستقیم است.
 
نظرکارشناسی »
تصمیم بسیار درستی بود و البته یکی از تصمیماتی بود که از گرفتن آن خوشحال شدم. دست به روی قلب ( سینه ) باعث کارت زرد خواهد بود. اما دوباره صحنه را ببینید، کارت قرمز برای این صحنه مناسب تر بود چون بازیکن خاطی (ژاکا) اصلا نمیتوانست با توپ بازی کند و فقط برای خطا رفت.
 
 
 
6 نوامبر » آرسنال 1-1 تاتنهام
هافبک تاتنهام در رقابت با تئو والکات دوبار از آرنجش استفاده کرد. این هافبک قدرتمند (از لحاظ فیزیکی) کنیایی بابت این رفتارهایش در بازی هیچ  برخوردی از داور ندید...
 
نظرکارشناسی »
تصمیم درستی بود! در صحنه اول او از آرنج خود استفاده کرد اما حرکت خشونت آمیزی را شاهد نبودیم. درمورد دومین برخورد فکر میکنم بیشتر یک اتفاق بود، همین. در سختگیرانه ترین حالت میتوان گفت یک خطا برای آرسنال گرفته نشده است، نه بیشتر. کلاتنبرگ در یک بازی بزرگ توانست داوری بزرگی را ارائه دهد.
 
 
 
 
13 دسامبر » اورتون 2-1 آرسنال
به نظر میرسد آرسنال در بازی با اورتون یک پنالتی باید به دست میآورد. در دقایق پایانی بازی سانچز در محوطه جریمه توسط کوین میرالاس سرنگون شد. البته این تصمیم کلاتنبرگ باعث پیروزی اورتون برابر آرسنال با همان نتیجه 2-1 شد.
 
نظرکارشناسی»
تصمیم اشتباهی بود!  من فکر میکنم آن صحنه یک پنالتی بود چون میرالاس نمیتوانست سانچز را ببیند و سانچز توپ را به جلو انداخت ولی در ادامه نتوانست حرکت کند چون میرالاس روی او خطا کرده بود! آن یک پنالتی بود! 
 
 
18 دسامبر » منچسترسیتی 2-1 آرسنال
گل تساوی منچسترسیتی در این بازی که همان روز هم مورد انتقاد ونگر قرار گرفته بود و آن را آفساید میدانست.
 
نظرکارشناسی» 
تصمیم اشتباه بود. به صورت خیلی مویی آفساید بود اما با چشم غیر مسلح قابل تشخصی نبود. فقط کفش هایش در آفساید بود و انتظار نداریم داور اینقدر ریز ببیند. در انگلستان این چنین صحنه هایی را معمولا آفساید نمیگیرند.
 
 
18 دسامبر » منچسترسیتی 2-1 آرسنال
گل دوم منچسترسیتی هم در شرایطی به ثمر رسید که سیلوا در آفساید ایستاده بود و باعث کور شدن دید پیترچک شده بود. آرسن ونگر هم به این گل اعتراض داشت اما چک معتقد بود در این گل یکی از هم تیمی هایش مانع دید او شده است نه سیلوا.
 
نظرکارشناسی» 
تصمیم درست بود! او تاثیری بر دروازه بان نداشته است. باری دیگر صحنه را ببینید، بازیکن(سیلوا) در خط دید او نیست. قوانین میگویند ، اگر بازیکن مانع دید گلر شود (یا روی دروازبان تاثیر داشته باشد)
 
 
4 فوریه » چلسی 3-1 آرسنال
در گل اول چلسی ، مارکوس آلونسو  و بلرین درگیر بودند و در محوطه شش قدم بازیکن چلسی برنده رقابت شد و در نهایت بلرین سرنگون شد و چلسی گل زد...
 
نظرکارشناسی» 
تصمیم درست بود! در هوا درگیر شدند. آلونسو حتی به بازوی بلرین نگاه نکرد. این ارتباط طبیعی است. اگر آن اتفاقات رخ نمیداد متعجب میشد و غیر عادی بود.
 
 
11 فوریه » آرسنال 2-0 هال سیتی
برخورد توپ با دست سانچز ...
 
نظر کارشناسی» 
آدم سر دوراهی میماند که خطای هند بوده است یا نه ! معمولا بازیکنی که درگیر این مورد میشود میگوید خطا نبوده است.
 
 
 
11 فوریه » آرسنال 2-0 هال سیتی
آخرین مدافع آرسنال در آن لحظه، گیبز مارکویچ را سرنگون کرد تا او نتواند ادامه راه را برود.... گیبز کارت زرد گرفت ....
 
نظر کارشناسی» 
تصمیم اشتباهی بود! باید اخراج میشد.در قانون به صراحت آمده است اگر بازیکن صاحب توپ به سمت دروازه باشد و روی او خطا صورت گیرد باید کارت قرمز بگیرد. شاید  کلاتنبرگ از جایی صحنه را دیده که فکر میکرده است توپ از مارکویچ دور میشود....
 
 
30 آوریل » تاتنهام 2-0 آرسنال
پنالتی که برا تاتنها گرفته شد....
 
نظر کار شناسی»
تصمیم درستی بود. پنالتی بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۳/۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر رسانه‌ها
منبع : SkySports
بازدید: ۱,۷۳۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰